Starcom Ukraine здійснюватиме комплекс стратегічних та баінгових робіт щодо комунікації бренду та власних марок METRO Cash&Carry Ukraine для різних цільових аудиторій.
«Ми входили у тендер, розуміючи, що нас очікує цікава задача і серйозна конкурентна боротьба. Та я був упевнений, що наші ідеї та потужний бекграунд кожного члена команди допоможуть переконати клієнта розпочати спільну діджитал-подорож. Нам імпонує відкритість представників METRO Cash&Carry Ukraine та їх глибоке розуміння ринку й своїх задач. Тож упевнений, що нас чекає крутий спільний досвід і солідні результати». – прокоментував заступник управляючого директора Starcom Ukraine Євген Черепеня.
METRO Кеш енд Керрі Україна – це мережа, що спеціалізується на оптовій торгівлі у сфері продуктового рітейлу та займає лідируючі позиції на ринку України. Мережа представлена у 18 містах та налічує більш ніж 20 торговельних центрів.
За матеріалами прес-релізу.