Агенція Starcom Ukraine стала партнером METRO Cash&Carry Ukraine

Агенція Starcom Ukraine, що входить до складу Publicis Groupe Ukraine, перемогла у тендері на вибір партнера із розміщення діджитал-реклами METRO Cash&Carry Ukraine у 2021-2022 рр

Комментарии 1078

Starcom Ukraine здійснюватиме комплекс стратегічних та баінгових робіт щодо комунікації бренду та власних марок METRO Cash&Carry Ukraine для різних цільових аудиторій.

«Ми входили у тендер, розуміючи, що нас очікує цікава задача і серйозна конкурентна боротьба. Та я був упевнений, що наші ідеї та потужний бекграунд кожного члена команди допоможуть переконати клієнта розпочати спільну діджитал-подорож. Нам імпонує відкритість представників METRO Cash&Carry Ukraine та їх глибоке розуміння ринку й своїх задач. Тож упевнений, що нас чекає крутий спільний досвід і солідні результати». – прокоментував заступник управляючого директора Starcom Ukraine Євген Черепеня. 

METRO Кеш енд Керрі Україна – це мережа, що спеціалізується на оптовій торгівлі у сфері продуктового рітейлу та займає лідируючі позиції на ринку України. Мережа представлена у 18 містах та налічує більш ніж 20 торговельних центрів. 

За матеріалами прес-релізу.

Обсудить с другими читателями:
Погода