Агенція «ВАРТО» реалізує мультиканальну кампанію в регіонах для ТМ «Сан Саныч»

Нова співпраця агенції «ВАРТО» та ТМ «Сан Саныч».

Коментарі 3380

«Команда бренду “Сан Саныч” звернулися до нашої агенції з метою посилити свої позиції в декількох регіонах країни. Враховуючи цільову аудиторію бренду та інформаційні приводи кампанії, ми вирішили залучити декілька каналів для комунікації: і регіональні ЗМІ, і спільноти у соціальних мережах, які охоплювали аудиторію, близьку за цінностями до нашого клієнта», — розповіла Ганна Гавура, керівниця проєктного відділу комунікаційної агенції «ВАРТО».

На етапі розробки та планування аналітики агенції провели відбір найбільш актуальних каналів — увагу звернули охоплення, аудиторію та «живість» ресурсів. Завдяки цьому дослідженню вдалося сформувати добірку найбільш релевантних каналів просування.

«Обираючи агенцію для PR-кампанії, нам важливо було знайти команду тих, хто зміг би “відчути” дух, характер та суть бренду “Сан Саныч”, хто орієнтується не просто на виконання поставлених завдань за інструкцією, а мислить ширше. Агенція “ВАРТО” з першого дня знайомства “зачепили” нас своєю оперативністю та професіоналізмом. На сьогодні співпраця з агентством протікає максимально комфортно та продуктивно. З натхненням чекаємо закінчення кампанії, щоб оцінити результати та переконатися в ефективності спільної роботи», — поділилася Анна Осадченко, креативна менеджерка Snack Production (ТМ «Сан Саныч», TM «Flint» та інші).

Про особливості та переваги роботи із регіональними ЗМІ фахівці агенції комунікацій «ВАРТО» вже розповідали у цьому матеріалі для Sostav.ua.

За матеріалами пресрелізу

Обговорити з іншими читачами:
Погода