Агенція «ВАРТО» стала PR-партнером Samsung Україна

Команда агенції працюватиме над посиленням бренду на українському ринку та закріпленням його основних характеристик у свідомості споживачів.

Комментарии 1163

Ключовим напрямком партнерства стане підготовка та поширення у ЗМІ інформаційних та рекламних матеріалів про діяльність компанії Samsung, інноваційні технології, продукти та послуги. Окремо агенція «ВАРТО» займатиметься підвищенням показників SOV (share of voice — частка рекламної активності у порівнянні з конкурентами) на українському ринку.

«Співпраця з Samsung Україна — це важливий крок для агенції «ВАРТО». Ми раді можливості показати свою фаховість та експертність у роботі зі ЗМІ. Зробивши своїм принципом відповідальність за результат, «ВАРТО» використовує у своїй роботі найсучасніші PR-інструменти та новітні професійні знання, подібно до того, як компанія Samsung за роки свого існування створює найінноваційніші технології та продукти. Це одна з цінностей, яка стане основою продуктивної співпраці агенції з компанією», — розповіла Ганна Гавура, керівниця проєктного відділу комунікаційної агенції «ВАРТО».

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода