Агенція Who Are You презентували серію ASMR-відео для adress.ua

Як формат ASMR можна використовувати у креативній рекламній кампанії порталу нерухомості? Чому ці відео є трендовими на Заході, але не розповсюджені в Україні? І, нарешті, які звуки супроводжують новий адрес?

Комментарии 637

Після свого осіннього ребрендингу address.ua вирішили, що настав час нової комунікації з відвідувачами сайту. Адже, над взаємністю потрібно постійно працювати. Втім, постало питання — а як заглибити персоналізовані повідомлення? Як зрозуміти бажання, емоції і наміри різних груп людей, які шукають квартиру чи будинок? Що для кожної з цих груп є тригером для прийняття рішення і спонукає зробити клік на те чи інше рекламне оголошення? Вихід було знайдено у маркетинговій кампанії, яка задіює емоційний інтелект ЦА та грунтується на ASMR-відео.

Перед тим, як зупинитися на ASMR, агенція провела дослідження, яке базувалося на глибинних інтерв'ю (вибірка 20 респондентами серед тих, хто зіткнувся з пошуком, купівлею або орендою нерухомості впродовж останніх 6-ти місяців). Пошук респондентів відбувався за допомогою соціальних мереж. Скрипт включав в себе питання про те, як людина шукала нерухомість, що відчував під час цього, які рекламні кампанії викликали найбільш і найменш позитивні емоції? Для виявлення мотивів і бар'єрів у сприйнятті, а також за для тестування гіпотез, в бесідах активно використовувалися аудіовізуальні матеріали та референси.

Один з отриманих висновків — людям набридла реклама, яка “кричить” та нав'язує. Команда почала шукати альтернативні шляхи того, як по-іншому можна поговорити з аудиторією.  

“В Україні це перша креативна повномасштабна АSMR-рекламна кампанія поміж брендів.  Спираючись на дослідження, ми зрозуміли що люди про нове життя зазвичай говорять тихо, пошепки та найріднішим. І все співпало. По-перше, така реклами не нав’язує дії, в ній немає маніпулятивного миготіння картинки. Навпаки, вона розслабляє і заспокоює. А по-друге, вона відповідає позиціонуванню” — розповідає Ілля Балабан, CEO агенції стратегічного маркетинга Who Are You.

Нова рекламна кампанія address.ua складається з 5 ASMR-відео: кожен сюжет у буквальному сенсі пошепки передає різні емоції, пов’язані з пошуком нової адреси.

 video

Що таке ASMR?

ASMR з перекладу дослівно — це «автономна сенсорна меридіональна відповідь». ASMR відео покликані розслабити глядача, змусити його відчути приємні мурашки по тілу. Цей ефект досягається завдяки всіляким незвичним звукам на кшталт шуршання обгортки, м’якого постукування, шепотіння, як, наприклад, у випадку із Хізер Фізер або завдяки вкрай медитативному голосу, як у Боба Росса чи 14-ти річної Макени Келлі. Популярність таких відео шалена — наприклад, на каналі Gentle Whispering загальна кількість переглядів сягає вже майже 843,5 мільйонів. Все це про магію звуків.

“Впровадження ребриндингу для нас стало великим кроком вперед. Після реформування інструментів пошуку на порталі і нового дизайну ми прагнули до нових форм комунікації з нашим клієнтом. Тому, коли Who Are You запропонували нам спробувати ASMR-формат, ми подумали, чому б ні? Ризикнули і залишилися вкрай задоволенні” — каже  Алла Івченко-Варварич, address.ua.

Ця кампанія не мала KPI, націлених на конверсії, тим не менш, органічний трафік зріс на 45%. До того ж, трафік став більш якісним: на 80% збільшилась кількість сеансів та на 147% їхня тривалість, а також на 76% зменшився показник відмов.

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода