Агенція Wideworks® стала офіційним партнером TikTok в Україні

Партнерство Wideworks® з TikTok відкриває українським брендам доступ до рекламного інвентарю платформи, оплати в гривнях і всіх потрібних закривальних документів.

Комментарии 1080

Застосунок TikTok — це платформа для створення і публікації коротких відео з музичним супроводом.

TikTok став соцмережею з найвищими темпами зростання у світі, впевнено претендуючи на звання однієї з трьох основних соцмереж української авдиторії поряд з Facebook та Instagram.

Для брендів і бізнесу TikTok пропонує набір інструментів для виконання будь-яких маркетингових завдань: збільшити знання про бренд, конвертувати розгляд в покупку, залучити людини у взаємодію, переходи на сайт, підвищити лояльність.

У червні 2020 року агенція Wideworks® стала офіційним партнером TikTok в Україні, пропонуючи брендам послуги комплексного просування: креатив і продакшен контенту, медійні розміщення і нестандартні формати, колаборації та спецпроєкти з популярними тіктокерами.

«Ми спостерігаємо, як українські бренди освоюють TikTok, експериментують з креативом і контентом. І у брендів виходить: відео цікаві авдиторії, потрапляють у стрічку рекомендацій, збираючи тисячі органічних переглядів. Тепер завдяки нам у брендів з’явилася можливість посилити креатив медійною підтримкою і зреалізувати легкі на згадку ексклюзивні охопні кампанії», — зазначає Даніель Лур’є, CEO компанії Wideworks®.

Крім пріоритетного доступу до медійного інструментарію TikTok, партнерство дозволяє Wideworks®:

  • зреалізовувати на платформі офіційні колаборації з блогерами;
  • заздалегідь дізнаватися про челенджі TikTok і завчасно готувати актуальний контент для брендів;
  • запускати масштабні спецпроєкти і гештеґ-челенджі;
  • розробляти й публікувати брендовані відеоефекти;
  • верифікувати бренд-сторінки.

«Не лишилося маркетологів, бренд-менеджерів і маркетинг-директорів, що не чули б про TikTok і не загадувалися б над питанням, чи варто туди виходити.

За нашою оцінкою, українська авдиторія TikTok становить понад 3 млн користувачів з основними віковими групами 25—34, 18—24 і 35—44 років.

TikTok пропонує унікальний досвід для користувачів і максимальний функціонал для креаторів контенту. Тому люди по 6—8 раз на день заходять у застосунок, проводячи там там близько 60 хвилин щодня.

Платформа втягує людей у довгострокову та глибоку взаємодію одне з одним.

Ми переконані, що сучасним брендам потрібно бути присутнім там, де формується культура і створюються нові смисли. Тепер це TikTok», — наголошує Даніель Лур’є.

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода
Effie