Застосунок TikTok — це платформа для створення і публікації коротких відео з музичним супроводом.
TikTok став соцмережею з найвищими темпами зростання у світі, впевнено претендуючи на звання однієї з трьох основних соцмереж української авдиторії поряд з Facebook та Instagram.
Для брендів і бізнесу TikTok пропонує набір інструментів для виконання будь-яких маркетингових завдань: збільшити знання про бренд, конвертувати розгляд в покупку, залучити людини у взаємодію, переходи на сайт, підвищити лояльність.
У червні 2020 року агенція Wideworks® стала офіційним партнером TikTok в Україні, пропонуючи брендам послуги комплексного просування: креатив і продакшен контенту, медійні розміщення і нестандартні формати, колаборації та спецпроєкти з популярними тіктокерами.
«Ми спостерігаємо, як українські бренди освоюють TikTok, експериментують з креативом і контентом. І у брендів виходить: відео цікаві авдиторії, потрапляють у стрічку рекомендацій, збираючи тисячі органічних переглядів. Тепер завдяки нам у брендів з’явилася можливість посилити креатив медійною підтримкою і зреалізувати легкі на згадку ексклюзивні охопні кампанії», — зазначає Даніель Лур’є, CEO компанії Wideworks®.
Крім пріоритетного доступу до медійного інструментарію TikTok, партнерство дозволяє Wideworks®:
- зреалізовувати на платформі офіційні колаборації з блогерами;
- заздалегідь дізнаватися про челенджі TikTok і завчасно готувати актуальний контент для брендів;
- запускати масштабні спецпроєкти і гештеґ-челенджі;
- розробляти й публікувати брендовані відеоефекти;
- верифікувати бренд-сторінки.
«Не лишилося маркетологів, бренд-менеджерів і маркетинг-директорів, що не чули б про TikTok і не загадувалися б над питанням, чи варто туди виходити.
За нашою оцінкою, українська авдиторія TikTok становить понад 3 млн користувачів з основними віковими групами 25—34, 18—24 і 35—44 років.
TikTok пропонує унікальний досвід для користувачів і максимальний функціонал для креаторів контенту. Тому люди по 6—8 раз на день заходять у застосунок, проводячи там там близько 60 хвилин щодня.
Платформа втягує людей у довгострокову та глибоку взаємодію одне з одним.
Ми переконані, що сучасним брендам потрібно бути присутнім там, де формується культура і створюються нові смисли. Тепер це TikTok», — наголошує Даніель Лур’є.
За матеріалами прес-релізу