Компанія «Три Ведмеді» створює продукцію у двох ключових напрямках – морозиві та заморожених продуктах. Відтепер агенція допомагатиме у просуванні двох брендів компанії – MONACO THREE BEARS та МОРЖО – в усіх медіа на території України.
«Під час вибору партнера для просування брендів компанії «Три Ведмеді» ми орієнтувалися на ефективність запропонованих рішень, креативний підхід команди та комплексність стратегічної пропозиції, – розповідає генеральний директор компанії «Три Ведмеді» Андрій Тищенко. – Ми очікуємо, що в результаті нашої співпраці з агенцією Zenith Ukraine отримаємо якісне та ефективне представлення брендів MONACO THREE BEARS та МОРЖО у медійному просторі України».
«Ми раді, що у цьому тендерному батлі Клієнт, перш за все, оцінив нашу стратегічну експертизу у синергії із силою баїнгу. Щоб показати такий результат і виділитись серед наших, безумовно, сильних конкурентів, наша інтеграційна команда плідно попрацювала. Попереду ще багато роботи, адже почався сезон для об'ємного напрямку нашого Клієнта й ми активно втілюємо задумані проекти. Та цей ритм нам приємний, адже маємо особливу солодку смачну літню любов до продукції «Три Ведмеді», - сказала директорка агенції Марина Григоренко.
За матеріалами прес-релізу