Про це йдеться в новому звіті «Чого стратеги хочуть від роботи» компанії Sweathead, яка займається навчанням, яка опитала стратегів і планувальників у США, Великобританії, Канаді, Індії, Малайзії та Мексиці.
42% стратегів хочуть змінити роботу.
69% кажуть, що вони не отримують достатнього навчання в своїй компанії.
80% стверджують, що компанія, яка цінує стратегію, є найважливішим фактором для того, щоб зробити її чудовим місцем для роботи.
Агентствам і брендам стратегія потрібна як ніколи, щоб забезпечити ефективність творчої роботи. Але в той час, коли компаніям важко найняти талантів, багато стратегів переїжджають, оскільки відчувають себе недооціненими, а деякі назавжди залишають роботу в агентстві. Стратегія має бути не тільки оціненою, але й видимою, а стратеги мають відчувати, що вони здатні зробити вирішальний внесок у кампанію.
«Стратеги стали вирішальними для бажань багатьох компаній, але стратеги не стали вирішальними для структури цих компаній», – Марк Поллард, засновник і генеральний директор Sweathead.
42% стратегів хочуть змінити роботу.
69% кажуть, що вони не отримують достатнього навчання в своїй компанії.
80% стверджують, що компанія, яка цінує стратегію, є найважливішим фактором для того, щоб зробити її чудовим місцем для роботи.
Агентствам і брендам стратегія потрібна як ніколи, щоб забезпечити ефективність творчої роботи. Але в той час, коли компаніям важко найняти талантів, багато стратегів переїжджають, оскільки відчувають себе недооціненими, а деякі назавжди залишають роботу в агентстві. Стратегія має бути не тільки оціненою, але й видимою, а стратеги мають відчувати, що вони здатні зробити вирішальний внесок у кампанію.
«Стратеги стали вирішальними для бажань багатьох компаній, але стратеги не стали вирішальними для структури цих компаній», – Марк Поллард, засновник і генеральний директор Sweathead.