Агентства перебувають у ері постійних змін

Згідно з новим дослідженням Всесвітньої федерації рекламодавців і The Observatory International, більшість транснаціональних рекламодавців змінюють або планують реформувати поточні маркетингові структури для роботи із зовнішніми партнерами.

Коментарі 1098
depositphotos.com
depositphotos.com

Три чверті великих транснаціональних корпорацій «дещо задоволені, а то й гірше» своєю поточною структурою агенцій; майже сім із десяти (69%) нещодавно внесли або планують внести зміни до свого списку, щоб відобразити новий світовий порядок та їхнє бажання іншої структури.

Лише 25% респондентів кажуть, що вони «дуже» або «надзвичайно» задоволені поточними домовленостями.

  • 80% респондентів зараз мають власне агентство певної форми (порівняно з 57% у 2020 році), а ще 13% кажуть, що розглядають можливість його створення. Це не лише змінить обсяг роботи агентства, але й вимагатиме додаткової уваги до робочих процесів, щоб забезпечити ефективну співпрацю між зовнішніми агентствами та внутрішніми командами.
  • Домінуючою моделлю, яку використовують респонденти, є «кілька агентств, керованих індивідуально маркетингом» (90%). Однак багато хто використовує різноманітні основні моделі у своїх операціях, що, можливо, підкреслює складність розробки відповідних цілям реєстраційних архітектур.
  • Третина клієнтів заявили, що вони або не використовували, або не мали послідовного підходу до вимірювання та оцінки діяльності агентства. Ефективні стосунки вимагають постійної оцінки та відкритого діалогу, без якого невдоволення може нарости до згубних масштабів.
  • Процес трансформації реєстру не простий і не позбавлений труднощів – для того, щоб отримати правильну модель для вашої організації, потрібен час, ресурси, масове залучення зацікавлених сторін і, частіше за все, зовнішня допомога третьої сторони. 

Обговорити з іншими читачами:
Погода