Бути брендом 21 століття – значить системно робити життя людини кращим, ніж воно було без нього. Це постійний пошук вдосконалень, нових підходів, підвищення цінності та важливості бренду для людини.
У MAKE SENSE бачать бренд не як айдентику і логотип, а як сталу систему, що складається з продукту, сервісу, якості, бізнес-стратегії, дій, HR-політики, маркетингових комунікацій та інших елементів.
Кирило Терещенко, власник агентства: «Наші ідейні ментори – це люди, які зіграли вагому роль в житті агентства. Перш за все, це засновник Carlsberg Якоб Якобсен, який навчив ставити якість понад усе і дав концепцію постійного вдосконалення. Це його син Карл, який зробив якість "красивою" і надав їй масштаб, це Антоніо Гауді, який дав відчуття належності всіх нас до чогось більшого і прекрасного, це Ілон Маск, який допомагає мислити масштабами планети, і, звичайно, це Фредді Мерк'юрі, який дав сміливість думкам і діям».
MAKE SENSE — незалежне українське агентство, яке спеціалізується на створенні брендів, комунікаційних стратегій і маркетингових комунікацій для великого системного бізнесу. За 15 років агентство реалізувало ряд проектів з такими брендами як Carlsberg, Tefal, Moulinex, Rowenta, Prestigio, Sony, Mars Ukraine, Укртелеком, Львівське, Snickers, Airwaves, Baltika 7, Samsung, Garage, АТБ, Xerox, Квас Тарас та іншими.
Головні складові MAKE SENSE — це чотири цінності, які створюють дух агентства — глобальність, здорове полум'я, легкість і постійне зростання.