Агентство AG Brand Agency стає MAKE SENSE

Бренд агентство AG провело повний ребрендинг і стало MAKE SENSE. Головна Big Idea агентства — постійний пошук нових сенсів. Це створення брендів і комунікацій, які несуть цінність і відповідають трьом рівням потреб – людини, суспільства і світу.

Комментарии 3490

Бути брендом 21 століття – значить системно робити життя людини кращим, ніж воно було без нього. Це постійний пошук вдосконалень, нових підходів, підвищення цінності та важливості бренду для людини.

У MAKE SENSE бачать бренд не як айдентику і логотип, а як сталу систему, що складається з продукту, сервісу, якості, бізнес-стратегії, дій, HR-політики, маркетингових комунікацій та інших елементів.

Кирило Терещенко, власник агентства: «Наші ідейні ментори – це люди, які зіграли вагому роль в житті агентства. Перш за все, це засновник Carlsberg Якоб Якобсен, який навчив ставити якість понад усе і дав концепцію постійного вдосконалення. Це його син Карл, який зробив якість "красивою" і надав їй масштаб, це Антоніо Гауді, який дав відчуття належності всіх нас до чогось більшого і прекрасного, це Ілон Маск, який допомагає мислити масштабами планети, і, звичайно, це Фредді Мерк'юрі, який дав сміливість думкам і діям».

MAKE SENSE — незалежне українське агентство, яке спеціалізується на створенні брендів, комунікаційних стратегій і маркетингових комунікацій для великого системного бізнесу. За 15 років агентство реалізувало ряд проектів з такими брендами як Carlsberg, Tefal, Moulinex, Rowenta, Prestigio, Sony, Mars Ukraine, Укртелеком, Львівське, Snickers, Airwaves, Baltika 7, Samsung, Garage, АТБ, Xerox, Квас Тарас та іншими.

Головні складові MAKE SENSE — це чотири цінності, які створюють дух агентства — глобальність, здорове полум'я, легкість і постійне зростання.

За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода