Агентство Brain Tank спланувало та провело кампанію Back to school для “Intersport Україна”

У серпні та вересні цього року мережа спортивних магазинів “Intersport Україна” спільно з агентством Brain Tank провела оригінальну маркетингову кампанію Back to school, присвячену традиційному періоду підготовки до шкільного сезону.

Комментарии 598

Back to school — це світова практика в трейді. Щороку компанії з усього світу придумують, як зробити цю акцію більш цікавою та незвичною для споживачів.

В рамках цієї кампанії агентством було розроблено унікальний key visual в ігровій стилістиці, що захопив дітей та їх батьків. На підтримку кампанії було відзнято відеоролики для YouTube.

 video

“У рамках кампанії Back to school ми хотіли створити помітну комунікацію, яка знайде відгук у серцях підлітків. Чому підлітків? Тому що для учнів молодших класів традиційно всі покупки до початку нового шкільного року роблять батьки. Підлітки ж самостійно вирішують, як вони хочуть виглядати, і вже цілком усвідомлено віддають перевагу певним брендам”, — говорить Марія Баянова, директор із маркетингу “Intersport Україна”.

Для того, щоб говорити мовою підлітків, було створено web-гру в стилістиці 8-бітної гри Super Mario, в яку кожен охочий міг зіграти на сайті компанії. Такий формат був вибраний на хвилі популярних нині трендів 90-х. За перемогу у грі переможці отримали бонус на покупки в мережі Intersport — індивідуальний штрих-код на 20-відсоткову знижку, якою скористалися тисячі покупців мережі.

За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Effie
Погода