Back to school — це світова практика в трейді. Щороку компанії з усього світу придумують, як зробити цю акцію більш цікавою та незвичною для споживачів.
В рамках цієї кампанії агентством було розроблено унікальний key visual в ігровій стилістиці, що захопив дітей та їх батьків. На підтримку кампанії було відзнято відеоролики для YouTube.
“У рамках кампанії Back to school ми хотіли створити помітну комунікацію, яка знайде відгук у серцях підлітків. Чому підлітків? Тому що для учнів молодших класів традиційно всі покупки до початку нового шкільного року роблять батьки. Підлітки ж самостійно вирішують, як вони хочуть виглядати, і вже цілком усвідомлено віддають перевагу певним брендам”, — говорить Марія Баянова, директор із маркетингу “Intersport Україна”.
Для того, щоб говорити мовою підлітків, було створено web-гру в стилістиці 8-бітної гри Super Mario, в яку кожен охочий міг зіграти на сайті компанії. Такий формат був вибраний на хвилі популярних нині трендів 90-х. За перемогу у грі переможці отримали бонус на покупки в мережі Intersport — індивідуальний штрих-код на 20-відсоткову знижку, якою скористалися тисячі покупців мережі.