«Сільпо» – це майже 250 магазинів та 30 000 працівників по всій країні.
В компанії вже були сформульовані цінності, але більшість співробітників не розуміли їх суті – правила було складно асоціювати з собою та застосовувати у повсякденному житті та роботі.
Агентству Grape потрібно було розробити HR-платформу для внутрішньої комунікації – зробити так, щоб кожен співробітник «Сільпо» зрозумів загальні цінності та обіцянки компанії. Щоб внутрішня комунікація була простою та людяною, доступною і для касира, і для бухгалтера, і для менеджера в офісі.
Ми всі любимо «Сільпо» за те, що це трохи більше, ніж продуктовий магазин: за «Лавку Традицій», «Власний імпорт», льорків, ціноклювів, гречаний багет. І звичайно, що все це було б неможливо без людей, які там працюють.
Адже, якщо вони вже починають щось робити, то роблять це супердобре – ПЕРЕВЕРШЕНО.
Так, з‘явилась платформа ПЕРЕВЕРШНИКІВ – усіх, хто працює в «Сільпо» та робить його кращим кожен день. Вони, завдяки своїм «перевершенням», приносять Гостям справжню радість.
Далі агентство сформулювало правила компанії, які розділяють співробітники, та які транслюються через зовнішню і корпоративну комунікацію – обіцянки та цінності Перевершників.
Перевершники обіцяють:
Перевершники цінують:
«Посвята в Перевершники» – офіційний запуск нової внутрішньої комунікації, відбулась в головному столичному офісі «Сільпо».
За матеріалами прес-релізу