Milinal — новий бренд сумок та рюкзаків, що продаватиметься за кордоном онлайн. Це стильні, місткі та зручні рюкзаки, в яких знайшли ідеальний баланс між функціональністю та привабливим виглядом.
Креативне агентство mirrolab розробило айдентику Milinal, що відображає дух бренду.
Рюкзаки бренду — втілення функціональності. Їх форма та характеристики продиктовані функцією. Головна особливість рюкзаків-роллтопів: їх можна розгорнути або компактно скласти, щоб збільшити чи зменшити об’єм. Агентство скористалося цим підходом і переклали функціональність на візуальну мову.
Принцип рюкзака-роллтопа втілили у простих геометричних формах — прямокутниках — простір між якими можна наповнювати залежно від потреби. Так само як і рюкзаки змінюють об’єм залежно від кількості речей.
Команда mirrolab хотіла створити шрифт з характером, який відповідає ідеї бренду та відобразить його сучасність. Тому в основі логотипу — унікальне шрифтове накреслення, літери якого продовжують ідею айдентики. Навіть основні брендові кольори найфункціональніші з усіх — чорний та білий. Додаткові кольори використовуються для варіативності комунікації та гнучкості у соціальних мережах.
Так агентство створило гнучку дизайн-систему, яку можна адаптувати під будь-яке наповнення.
Все найважливіше криється всередині рюкзака, у його функціоналі. Саме це mirrolab і підкреслили у рішенні.
За матеріалами прес-релізу