Провідний дистриб'ютор техніки відкриває великий офлайн магазин у Луцьку, з власною виставковою площею для великогабаритної садової техніки. Креативне агентство mirrolab подбало про яскраву назву та не менш яскраву айдентику для нового магазину.
При розробці неймінгу було 3 основних вимоги: англійською, краще неологізм; мінімум 6 літер, але не дуже довге слово; орієнтація на людей, які купують ексклюзивну дорогу техніку.
Агентство прослухало музику техніки та інструментів магазину. Звучить вона особливо: дзвенить, вжикає, рикає, торохтить, та переважно гуркотить. І тоді стало зрозуміло, що магазин цей — чистокровний GURKIT.
Здається, ніби саме слово рикає та показує свій характер. Місцями грубий, але зрозумілий та чесний. Так само як і магазин, так само як і його клієнти. Характер, який заклали у назві, став основою усієї айдентики магазину.
На момент співпраці процес будівництва магазину вже розпочався. Команда mirrolab оглянула проект будівлі й помітили, що стеля та стіни магазину — жовтого кольору. А це вже хороша зачіпка. Проаналізували конкурентів та зрозуміли, що жовтий — це саме те, що потрібно. Ідеальний попереджувальний колір, що асоціюється з робочою технікою, вдало контрастує з темними відтінками та не використовується конкурентами — те, що треба! Так жовтий став головним кольором айдентики. А в поєднанні з чорним та білим, можна сміливо гуркотіти яскраву комунікацію на зовнішніх носіях.
Потім агентство шукало образ, який би чітко пояснював, що магазин продає та на чому спеціалізується. І знайшли його на відбитках техніки. Шини, деталі, механізми залишають після себе сліди у вигляді рубаних геометричних патернів. Взяли цей патерн, поклали в його основу літеру G, що відповідає за весь GURKIT, та стилізували його у масивних впевнених формах. Цей образ став фундаментом усієї айдентики та ще одним доказом міцного характеру бренду.