Агентство mirrolab здивувало партнерів своїм креативним подарунком

Небанальні подарунки – спосіб виділитись, донести свою ідею, показати свій підхід та підняти настрій

Комментарии 1711

2020 був неоднозначним роком, тому креативне агентство mirrolab хотіло подарувати своїм партнерам щось таке, щоб і весело, і небанально, і щоб нагадувало, як їх люблять та цінують.

Для генерації ідей на подарунок в агентстві є обов’язкові умови. Подарунком не можна володіти одноосібно, його не можна з’їсти чи випити і його шкода викинути у смітник. Подарунок має залишитись жити в офісі партнерів. А ще він має доносити конкретну ідею та в ідеалі мати практичну користь.

Так цього року з’явилася вона — пилка «Дружба». Агентство mirrolab за дружні стосунки з клієнтами, тому хотіли це ще раз донести. Зміст цієї пилки в тому, що ефективно працювати вона може лише за участі обох сторін. Вона — символ партнерства, дружби та спільних зусиль. 

 video

Ідею згенерували, а реалізувати її виявилось не просто. З’ясувалося, що зробити гравіювання на пилці може лише одна компанія в Луцьку, але саме під час роботи зламався лазер. Оперативно почали шукати іншу компанію у Рівному і не знайшли нічого. Зорі врешті зійшлися у Львові.

Пилка то не проста, вирішили довершити подарунок кількома штрихами:

  • Вкрутили спеціальні гачки, щоб пилку можна було повісити.
  • Намалювали інструкцію а-ля ikea, щоб всі успішно й безпечно повісили свою пилку.
  • Згадали старий вислів «Мир. Дружба. Жвачка» і зробили з нього новий: «Mirrolab. Дружба. Жувачка», — так з’явилася наліпка на коробці.
  • Доповнили подарунок смачнезними жуйками, аби було що пожувати й концепт підтримати.
  • Передали всі подарунки партнерам і вкотре зраділи, що вони у них такі круті.

Агентство mirrolab не лише цього року здивувало подарунками, а й минулі роки  дарували креативні та небанальні подарунки такі як: emergency box, вогнегасник та дорожній знак.            

За матеріалами прес-релізу.
Обсудить с другими читателями:
Погода