2020 був неоднозначним роком, тому креативне агентство mirrolab хотіло подарувати своїм партнерам щось таке, щоб і весело, і небанально, і щоб нагадувало, як їх люблять та цінують.
Для генерації ідей на подарунок в агентстві є обов’язкові умови. Подарунком не можна володіти одноосібно, його не можна з’їсти чи випити і його шкода викинути у смітник. Подарунок має залишитись жити в офісі партнерів. А ще він має доносити конкретну ідею та в ідеалі мати практичну користь.
Так цього року з’явилася вона — пилка «Дружба». Агентство mirrolab за дружні стосунки з клієнтами, тому хотіли це ще раз донести. Зміст цієї пилки в тому, що ефективно працювати вона може лише за участі обох сторін. Вона — символ партнерства, дружби та спільних зусиль.
Ідею згенерували, а реалізувати її виявилось не просто. З’ясувалося, що зробити гравіювання на пилці може лише одна компанія в Луцьку, але саме під час роботи зламався лазер. Оперативно почали шукати іншу компанію у Рівному і не знайшли нічого. Зорі врешті зійшлися у Львові.
Пилка то не проста, вирішили довершити подарунок кількома штрихами:
- Вкрутили спеціальні гачки, щоб пилку можна було повісити.
- Намалювали інструкцію а-ля ikea, щоб всі успішно й безпечно повісили свою пилку.
- Згадали старий вислів «Мир. Дружба. Жвачка» і зробили з нього новий: «Mirrolab. Дружба. Жувачка», — так з’явилася наліпка на коробці.
- Доповнили подарунок смачнезними жуйками, аби було що пожувати й концепт підтримати.
- Передали всі подарунки партнерам і вкотре зраділи, що вони у них такі круті.
Агентство mirrolab не лише цього року здивувало подарунками, а й минулі роки дарували креативні та небанальні подарунки такі як: emergency box, вогнегасник та дорожній знак.