АГРОМАТ відреагував на коронавірус запуском нової рекламної кампанії

Лідер українського ринку керамічної плитки та сантехніки нагадав клієнтам про важливість облаштування комфортного простору вдома за допомогою жартівливих асоціацій.

Комментарии 986

Рітейлер пропонує покупцям самостійно вирішити, де у них офіс, і облаштувати зручне робоче місце на час карантину.

Рекламна кампанія виконує також соціальну місію. АГРОМАТ закликає громадян залишатися вдома і мінімізувати контакт із зовнішнім світом. У зв'язку з цим компанія представила видозмінений логотип. А також розмістила соціальні білборди по всій країні з нагадуванням про важливість миття рук, що гармонійно доповнило комунікаційну стратегію бренду.

Менеджери магазинів мережі стали особистими менеджерами покупців онлайн. Склади компанії працюють в штатному режимі, в тому числі і на доставку, потужності якої збільшені на 30%. Для безпеки клієнтів і співробітників введений жорсткий контроль за виконанням вимог ВООЗ. Щодня проводиться перевірка здоров'я співробітників, вимірювання температури, додаткові прибирання, інвентарна дезінфекція.

Крім того, АГРОМАТ закупив і розповсюдив 13400 масок, 5570 пар рукавичок, 498 літрів дезинфікуючих засобів.

За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода