Рітейлер пропонує покупцям самостійно вирішити, де у них офіс, і облаштувати зручне робоче місце на час карантину.
Рекламна кампанія виконує також соціальну місію. АГРОМАТ закликає громадян залишатися вдома і мінімізувати контакт із зовнішнім світом. У зв'язку з цим компанія представила видозмінений логотип. А також розмістила соціальні білборди по всій країні з нагадуванням про важливість миття рук, що гармонійно доповнило комунікаційну стратегію бренду.
Менеджери магазинів мережі стали особистими менеджерами покупців онлайн. Склади компанії працюють в штатному режимі, в тому числі і на доставку, потужності якої збільшені на 30%. Для безпеки клієнтів і співробітників введений жорсткий контроль за виконанням вимог ВООЗ. Щодня проводиться перевірка здоров'я співробітників, вимірювання температури, додаткові прибирання, інвентарна дезінфекція.
Крім того, АГРОМАТ закупив і розповсюдив 13400 масок, 5570 пар рукавичок, 498 літрів дезинфікуючих засобів.