Ahmad Tea Ukraine та MokCo agency запустили національне трейд-промо «Обійми близьких — поділись теплом»

У листопаді стартувало найтепліше національне трейд-промо, яке Ahmad Tea розробляли й запустили разом із MokCo agency. Це вже друге спільне всеукраїнське промо, а загалом Ahmad Tea співпрацюють із MokCo вже 3 роки!

Комментарии 1255

«Клієнт дав нам завдання розробити таку активацію, яка допоможе людям ділитися теплом одне з одним. Подякувати за підтримку або допомогу. Просто порадувати. Словом, Ahmad Tea хотіли запустити ланцюжок теплоти. І, звісно, завдання стимулювати продажі ніхто не скасовував», — розказує стратег MokCo agency Артем Шевчук.

Головна фішка цього промо — подарунки для двох. Тепер учасники активації виграватимуть  не один подарунок, а два! Один для себе, а інший  для близької людини. І надсилати їх будуть  на дві різні адреси: переможцю та тій людині, з якою переможець захоче поділитися теплом.  Навколо цього й закручені креатив і вся екосистема активації.

Ми дібрали «парні» подарунки: сувенірні баночки чаю, пледи, найновіші iPhone та вікенд у британському стилі для двох. До того ж  пледи — унікальні за дизайном, який розробляла креативна команда MokCo agency. Їх буде два види: із милими коргі та з обіймами. Для максимальної теплоти!

Головний креатив — ігровий відеоролик, який виконує два завдання. З одного боку, він доносить основну ідею кампанії: заклик до українців ділитися теплом із близькими. А з іншого — наочно показує, як саме можна ділитися теплом за допомогою Ahmad Tea, та які подарунки можна виграти. 

 video

Ядро нацпромо — сайт. Саме на ньому користувачі можуть зареєструвати коди, які знайдуть усередині акційних пачок Ahmad Tea. Дизайн сайту і його структура — також справа рук креативної команди MokCo Agency.

Беріть участь у промо, діліться теплом із близькими та завжди вірте в перемогу!

Крім того, призи від Ahmad Tea можна виграти не тільки за допомогою кодів у пачках, а й за допомогою AR! Для цього потрібно спробувати інста-маску з милим коргі https://bit.ly/Ahmad_AR та поділитися нею у своїх Insta-stories. Виграти можна буде сувенірні баночки чаю Ahmad Tea та шкарпетки з лімітованої колекції. З коргі, звісно!

Клієнт: Ahmad Tea Ukraine

Marketing Director: Оlena Shishkova

Brand Manager: Liliya Ishchenko

Account Manager:  Yana Stupa

Digital strategist: Yevgeniy Safonov

Агенція: MokCo

Creative Director, strategist: Artem Shevchuk

Associate Creative Director: Olha Livik

Copywriter: Julia Ivakina

Designer: Alexandra Raskosova

Producer: Olha Vorobey  

Group Account Director: Tatiana Malshakova

Senior Account Manager: Irina Shpyhun

VideoProduction: Clever Studios

Director — Dmitriy Golumbevskyy

DOP —Yura Bakun

Executive Producer — Serhii Karpenko, Valeria Koretskaya

1ST AD — Eugene Shklyarevich

Production Designer — Cherevko Ivan

Location Manager — Vasilina Mashtanova

Makeup & Hair, Wardrobe Stylist  — Trofimchuk Olha

Casting — JAM GROUP

Sound — Oleh Yaremych

Editor — Max Filmfactor Levchenko

Color grading — Denys Syzyi

VFX — Dmytro Sukhodol

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода