Завдання
Стимулювати попит на період WOW-тижнів впродовж місяця.
Контекст
Результати досліджень вказали на те, що в категорії продуктового рітейлу споживачі мають дві основні задачі:
- Швидка покупка продуктів для задоволення потреб сьогодні-завтра
- Велика тижнева покупка або закупівля до святкової події.
Оскільки компанія АШАН покриває всі потреби споживача у форматах: гіпермаркет, супермаркет, проксі, та pick up point (магазин у домі), а комерційна операція WOW спрямована на великі тижневі закупки, було прийняте рішення про акцентування саме другої задачі споживачів – великі закупівлі.
Стратегічний підхід
- Зобразити позитивний досвід саме великої покупки в АШАН
- Показати товарну категорію за акційними цінами
- Донести основну ціннісну пропозицію від АШАН – комфорт та задоволення від покупок
Тактичні деталі
- Витримати брендування контенту на високому рівні та показати стелажі Ашан з продуктами.
- Показати в ролику "зміну паттерну".
Тобто звичну ситуацію, яка має незвичайний для глядача поворот. Цей прийом допомагає активувати нейронні зв’язки.
«Компанія АШАН завжди слідує своїм цінностям та стратегії, в основах яких є наш слоган "З тобою у кожному моменті" та направлення Culture Food. Подія "це WOW по-моєму" кращий спосіб відобразити їх для нашого клієнта, підвищити впізнаваність бренду та продемонструвати, що ми - З тобою у кожному моменті!», - Тамара Скурська, marketing manager компании АШАН.
«Завдання комунікації бренду згідно Байрону Шарпу – підвищувати ментальну доступність і пов'язувати бренд із категорією знову і знову. Кампанія WOW-тижнів для АШАН вирішує це завдання», - Віт Георгієв, стратегічний директор AIMBULANCE.
CREDENTIALS
АШАН:
Project marketing manager – Tamara Skurs’ka
Brand manager – Olena Murza
Aimbulance:
Strategic director – Vit Georgiev
Senior strategic planner – Katerina Khachatryan
Junior strategic planner – Svitlana Ustymenko
Creator – Maria Dorokhina
Art director – Vlad Burma
Designer – Marina Shelestova
Senior account manager – Anna Zaytseva
New biz director — Olena Dolgikh
Gvardiya:
Director – Denis Volkov
DOP – Sergiy Smychok
1AD – Yanina Kucher
Executive – Oleg Koshevoy
Producer – Alyona Kravchenko
Line producer – Denis Kotegov
Assistant producer - Alina Petryshyn
VFX supervisor – Viacheslav Lisovskyi
Postproduction producer – Anna Andriutsa
Production Manager – Andrey Rodikov
Art department – Olesya Bondar
Props – Irina Dubinskaya
Casting – Team Group
Location manager – Timofey Skalyga
GAFFER/ LIGHTS / GEN – Yuriy Ribchenko
1AC – Kirill Kashperuk
Dolly – Alexandr Khareba
Focus puller – Yuriy Ognev
Playback – Aleksandr Morozov
Wardrobe – Anna Aralova
Mua – Anna Aralova
Sound – Stas Tretyakov
Food Stylist – Genia Malygina
SFX – Oleg Rogar
Making of – Daniel Khomych
Helpers – Andrey Rodikov
CAST
Dina Antonenko
Sergey Yakubov
Marta Vorobyeva
German Cherednichenko
За матеріалами прес-релізу