AIMBULANCE показала WOW-тижні в АШАН

Маркетингова агенція AIMBULANCE розробила комунікацію для кампанії WOW-тижнів від АШАН.

Комментарии 1342

Завдання

Стимулювати попит на період WOW-тижнів впродовж місяця.

Контекст

Результати досліджень вказали на те, що в категорії продуктового рітейлу споживачі мають дві основні задачі:

  1. Швидка покупка продуктів для задоволення потреб сьогодні-завтра
  2. Велика тижнева покупка або закупівля до святкової події.

Оскільки компанія АШАН покриває всі потреби споживача у форматах: гіпермаркет, супермаркет, проксі, та pick up point (магазин у домі), а комерційна операція WOW спрямована на великі тижневі закупки, було прийняте рішення про акцентування саме другої задачі споживачів – великі закупівлі. 

Стратегічний підхід

  • Зобразити позитивний досвід саме великої покупки в АШАН
  • Показати товарну категорію за акційними цінами
  • Донести основну ціннісну пропозицію від АШАН – комфорт та задоволення від покупок

Тактичні деталі

  • Витримати брендування контенту на високому рівні та показати стелажі Ашан з продуктами.
  • Показати в ролику "зміну паттерну".
    Тобто звичну ситуацію, яка має незвичайний для глядача поворот.  Цей прийом допомагає активувати нейронні зв’язки.

«Компанія АШАН завжди слідує своїм цінностям та стратегії, в основах яких є наш слоган "З тобою у кожному моменті" та направлення Culture Food. Подія "це WOW по-моєму" кращий спосіб відобразити їх для нашого клієнта, підвищити впізнаваність бренду та продемонструвати, що ми - З тобою у кожному моменті!», - Тамара Скурська, marketing manager компании АШАН.

«Завдання комунікації бренду згідно Байрону Шарпу – підвищувати ментальну доступність і пов'язувати бренд із категорією знову і знову. Кампанія WOW-тижнів для АШАН вирішує це завдання», - Віт Георгієв, стратегічний директор AIMBULANCE.

 video
 video
 video

CREDENTIALS

АШАН:

Project marketing manager – Tamara Skurs’ka

Brand manager – Olena Murza

Aimbulance:
Strategic director – Vit Georgiev

Senior strategic planner – Katerina Khachatryan 
Junior strategic planner – Svitlana Ustymenko
Creator – Maria Dorokhina
Art director – Vlad Burma
Designer – Marina Shelestova
Senior account manager – Anna Zaytseva

New biz director — Olena Dolgikh

Gvardiya:

Director – Denis Volkov

DOP – Sergiy Smychok

1AD – Yanina Kucher

Executive – Oleg Koshevoy

Producer – Alyona Kravchenko

Line producer – Denis Kotegov

Assistant producer - Alina Petryshyn

VFX supervisor – Viacheslav Lisovskyi

Postproduction producer – Anna Andriutsa

Production Manager – Andrey Rodikov

Art department – Olesya Bondar

Props – Irina Dubinskaya

Casting  – Team Group

Location manager – Timofey Skalyga

GAFFER/ LIGHTS / GEN – Yuriy Ribchenko

1AC  – Kirill Kashperuk

Dolly – Alexandr Khareba

Focus puller  – Yuriy Ognev

Playback – Aleksandr Morozov

Wardrobe – Anna Aralova

Mua – Anna Aralova

Sound – Stas Tretyakov

Food Stylist – Genia Malygina

SFX – Oleg Rogar

Making of – Daniel Khomych

Helpers – Andrey Rodikov

CAST

Dina Antonenko

Sergey Yakubov

Marta Vorobyeva

German Cherednichenko

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода