Aimbulance розробило Instagram-концепт для Mastercard

Тренди змінюються, одне й те саме згодом набридає, особливо якщо це стосується Instagram-контенту. Команда Aimbulance розробила концепт для сторінки Mastercard ще далекого 2017-го.

Комментарии 1379

Основна ідея — візуалізація щоденних дрібничок, які ви можете придбати за допомогою Mastercard. Накупити сезонних ягід коханій людині та потішити її/його після роботи або несподівано подарувати своїй дитині плюшевого ведмедика, сходити на виставу з мамою, яку давно не бачив, — радувати просто.

Навіть звичайні речі можна перетворити на безцінні разом із Mastercard — так звучить Big Idea нашого проєкту.

«Може здаватися, що сьогодні свято. Та печу цей торт без особливого приводу. Просто друзі зайдуть, а вони в захваті від мого наполеона. Радувати просто!».

Історії ми фотографували на фонах кольорів бренда, кожного разу використовуючи різний тематичний реквізит, а картка Mastercard була головним елементом композиції. Усі світлини були зроблені у форматі flatlay (вид згори). Пост виходив щоп'ятниці.

  

У другій половині 2018-го клієнт попросив знайти інше рішення для подання контенту. Зміна візуального підходу для SMM — звичне явище, проте ми не хотіли далеко відходити від основної ідеї. У наявному контенті ми розповідали історії від першої особи, щоразу від різного героя. Тому вирішили разом із візуальним складником змінити й спілкування з аудиторією. У цілому клієнт хотів, щоби новий підхід був ближчим до платформи бренда Start Something Priceless.

Рішення

У новому концепті ми розповідаємо людям, що з Mastercard кожен може почати безцінну історію.

Ми завжди в пошуку речей, що надихають. Одна з них — картка Mastercard. Вона допомагає нам отримувати насолоду від життя, подорожувати, тішити близьких. А ще робить буденність яскравішою й дарує натхнення для щоденних справ. У нашому концепті ми покажемо, що звичайний набір фарб може стати картиною, а завдяки картці Mastercard твій рюкзак для подорожей усе частіше буде вирушати по нові пригоди. Головне — почати.

Ще ми подивилися на положення клітинок в Instagram-контенті й вирішили скористатися самим виглядом його галереї, адже фотографії можна розкласти на декілька клітинок та пов'язати їх в одну композицію.

У нашому підході ми використовуємо одразу три фотографії. Кожне зображення має самостійний вигляд у стрічці, а в профілі формує цілісну композицію.

Круто, коли контент на сторінці синхронізується один з одним. Колажування досі в тренді сторінок Instagram, але не всі створюють його правильно з точки зору концептуальності.

Водночас ми залишаємося в рамках брендбука Mastercard та показуємо реальні історії, у яких користувачі можуть впізнати себе.

Ми склали маленькі історії з трьох фото, які транслюємо в один день, і разом кожна серія робить нашу сторінку особливою та унікальною.

Instastories

Спілкуватися з аудиторією ми планували й далі, тому новий підхід підкріпився додатковим каналом взаємодії з аудиторією — instastories.

Середнє охоплення іміджевої story становить від 1300 до 2300 органічних переглядів, що демонструє високий відсоток переглядів (понад 14% від загальної аудиторії).

Спілкуватися з аудиторію допомагає формат «питання — відповіді» у тему контент-плану публікацій. Підписники охоче діляться своїми історіями на різну тематику: від особистого досвіду з водним видом спорту до імені домашньої рослини в горщику.

Охоплення такого формату зазвичай вище, ніж в іміджевих stories — 1600–2000 переглядів. Аудиторії завжди ближчі історії, які розповідають інші люди.

Партнерські кампанії також вдало інтегруються у формат instastory та дають змогу робити подарунки підписникам за просте виконання умов, де зайві дії не потрібні: усе в межах серії stories.

Саме така взаємодія демонструє високі показники конверсії. У середньому до таких активацій приєднується від 300 до 600 учасників, тобто 18,4% користувачів, котрі переглянули серію stories.

Цей формат також просувається та охоплює в середньому 300 000 користувачів щомісячно.

Висновки

Алгоритми змінюються, тому треба не боятися бути гнучкими та вдосконалювати підхід до сторінок брендів. Важливо спілкуватися з аудиторією, шукати канали тощо.

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода