Американський університет у Києві (AUK) в партнерстві з університетом штату Аризона відкрився в Україні. Це перший університет, який привніс найкращі американські стандарти освіти та сучасні підходи навчання. Тепер українцям не потрібно виїжджати за кордон, щоб отримати якісну освіту. AUK – це можливість навчатися в професіоналів-практиків, отримати міжнародний диплом та необхідні навички для успішної карʼєри.
Завдання
Розробити бренд-айдентику для Американського університету у Києві (AUK).
Контекст
Результати досліджень показали, що українці вважають освіту за кордоном якіснішою, адже не бачать перспектив після закінчення українських вишів. Також ми дізналися, що студентам та спеціалістам важливо отримувати практичні навички, які потім допоможуть в пошуку роботи та / або просуванню в карʼєрі.
Айдентика
В айдентиці бренду ми хотіли показати ключові особливості університету: американські стандарти освіти, сучасність та технологічність. Тому поєднали символіку прапору США та елементи піксельної графіки.
Також ми провели нейромаркетингове дослідження, а саме, імпліцитний тест кількох варіантів логотипів, щоб дізнатися, як аудиторія сприймає логотип на рівні несвідомих асоціативних рядів. За результатами дослідження ми обрали найбільш релевантний для AUK логотип і почали розробку фірмового стилю.
Окремим стратегічним завданням було розробити відмінний (distinctive) образ бренду AUK, що вирізняється серед основних українських університетів. Разом вся система айдентики однаково ефективно функціонує на онлайн/офлайн носіях бренду.
CREDENTIALS
AIMBULANCE:
Founder — Roman Havrysh
Strategic planner – Kateryna Khachatryan
Strategic planner – Svitlana Ustymenko
Art Director – Margaryta Garyazha
Creative Art Director – Svitlana Boldyreva
Chief Operation Officer – Anastasiia Pustylnyk
Account manager – Maria Pustovit
Account manager – Iryna Milaya
Newbiz director — Olena Dolgikh
За матеріалами пресрелізу