Завдання
Стимулювати попит на apple-техніку за рахунок клієнтів великих роздрібних мереж.
Контекст
Результати досліджень вказали на те, що споживачі apple-техніки дуже обачливо ставляться до вибору магазину. Саме розмір мережі та її строк перебування на ринку визначає рівень довіри до ретейлера.
Також, ми дізнались, що навіть у великих мережах споживачі потребують поради своєї надійної людини.
Стратегічний підхід
- Визначити страхи споживачів при покупці apple-техніки
- Відобразити консультанта саме як “того самого друга, що шарить”
Тактичні деталі
- Показати екстер'єр та інтер'єр магазину
- Показати сумніви споживача перед покупкою
- Показати ретельну “експертну” перевірку конкретного пристрою
- Показати перевірку за серійним номером
«Розуміння поведінки споживача вкрай важливе для розробки ефективної маркетингової стратегії. Разом з командою AIMBULANCE нам вдалося знайти нові споживацькі інсайти та створити просту та зрозумілу комунікацію», - Віктор Крук, СOO Ябко.
«Боротьба за споживача з потужними національними мережами та десятками консультантів – це не простий виклик. Але з Ябко ми знайшли таке позиціонування, яке ніколи не може використати велика мережа – бути для клієнта “тим самим другом, що шарить”. Саме такі друзі потрібні кожному, хто обирає дорогу або складну техніку», - Віталій Георгієв, стратегічний директор AIMBULANCE.
CREDENTIALS
Aimbulance:
Strategic director – Vitaliy Georgiev
Strategic planner – Oleksandr Myhal
Creator – Liia Sadzhaia
Art Director – Katerina Buts
Chief Operation Officer – Anastasiia Pustylnyk
Account manager – Bohdana Drobyazko
Account manager – Dariia Nifaka
Newbiz director — Olena Dolgikh
and action:
Art Director – Ivan Ischenko
Director – Olya Martsenyuk
Producer – Victoria Suprun
DoP – Roman Petrusyak
Gaffer – Ivan Kovalyshyn
1st АС – Dmitriy Myslinchuk
Casting Director – Victoria Suprun
Casting Assistant – Oleg Papikyan
Style – Under Cover
Set Designer – Ksenya Kurylyshyn
Rental – PATRIOT
Edit – Ihor Malytskyi
SFX – Dzhmil' Records
За матеріалами прес-релізу