«Варто подивитись на Чорне море, як на музейну експозицію. Річ у тому, що дно нашого моря складається з сірководню, і в цьому воно унікальне. Тому все, що потрапляє на дно, залишається в тому ж вигляді, ніби як у сейфі чи за склом музею. Наш інсайт буквально лежав на дні!», — креативний директор Андрій Франчук.
Звідси з'явилася ідея саме динамічної айдентики, коли немає одного варіанту, а є одразу нескінченна кількість, але зі своїми правилами.
Правило айдентики ГО «ДНА» №1
Лаконічність використання айдентики полягає у наступній формулі: логотип завжди буде нижче самого зображення (артефакту), а сам артефакт буде «на дні» — це прямий сенс того, як він там розташований, коли його знаходять дослідники.
Правило айдентики ГО «ДНА» №2
Як і у великому водному просторі, де ніщо не стоїть на місці, у ГО «ДНА» все так само постійно змінюється та розвивається. Тому логотип можна змінювати так, як цього потребує формула, головне, щоб усе залишилось «на дні».
Коротко підбиваючи підсумки, можна сказати, що ми маємо в Україні унікальне море з унікальними властивостями, про які, впевнені, знають не так багато. І маємо приклад того, як айдентика, яка побудована на філософії та діяльності організації, може працювати з креативними ідеями та використовувати свій потенціал на повну!
За матеріалами пресрелізу