Айдентика Merman’s від Superheroes.

Міжнародна маркетингова агенція Superheroes. вперше за свої 14 років існування подала заявку до Red Dot та відразу отримала нагороду в категорії Brands & Communication Design 2022.

Коментарі 916

«Superheroes. спеціалізуються на таких сферах роботи, як маркетинг, брендинг та дизайн. У 2008 році компанія була створена для того, щоб довести світові, що Україна здатна бути гідним конкурентом на міжнародному ринку та підкорювати серця мільйонів споживачів своєю автентичністю та якістю роботи», — розповідає Тарас Горбул, засновник і партнер агенції. «Ми цього досягли. Щорічна нагорода у сфері дизайну, яка цього разу вдало потрапила до наших рук – не тільки шалено радісна подія для Superheroes., а й вагомий показник, що ми здатні на все», доповнює Анатолій Компаніченко, партнер та операційний директор агенції.

Розробка бренду Merman`s зайняла 6 місяців, але це стало великим поштовхом для компанії в просуванні, захоплюючим досвідом та величезною перемогою. Ви колись замислювалися про те, що креветки неможливо доставити свіжими в Україну? Вони проходять через безліч процедур, втрачають смак та якість, корисні властивості та мінерали. Виявилося, що існує вихід.

У 2021 році в Миколаївській області створили найбільший європейський промисловий розплідник “Королівських креветок”. Звучить майже нереально, але вода в лимані практично ідентична водам Тихого океану за біохімічним складом. Саме це дозволяє правильно вирощувати та утримувати Penaeus Vannamei – найпопулярніший вид креветок, які ми всі так любимо. Поки решта українсько-європейських акваферм поміщають у прісну воду штучну фауну та вирощують прототип свіжості, Merman`s дає можливість скуштувати по-справжньому смачну та натуральну продукцію.

Особливість бізнесу, його цінності та місія, а також свіжість, екологічність та морська тематика стали основою для створення бренду, які знайшли свій прояв у вдалому поєднанні форм, графічних елементів, стильних акцентів та темно-блакитних кольорах бренду.

По-перше, в очі відразу ж впадає апостроф у вигляді креветки - пряме посилання до продукту, яке відразу ж привертає увагу. Погодьтеся, не можна створити логотип компанії з морською продукцією без подібного вкраплення. Тому саме креветка стала ключовим бренд-символом.

Кольорова гама відіграє велику роль у сприйнятті бренду, тому саме блакитні та бежеві кольори, які ми використали, відображають чистоту та глибину морської води, де вирощують креветок, кришталевий пісок лиману та любов до екології. Айдентика бренду включає й інші елементи, такі як рибальська сітка, представники підводної флори і фауни, а також морські хвилі.

Кожна перемога, навіть маленька, дає українцям стимул вірити в себе, рухатися вперед і не опускати руки. Superheroes. докладає максимум зусиль, щоб подолати ринкову завісу та показати нашу країну світу – повну нестандартних ідей, креативних дизайнерів, маркетологів-стратегів та просто душевних людей.

За матеріалами пресрелізу
Обговорити з іншими читачами:
Погода