Про це пише WWD.
«Для мене велика честь втілити неприборканий жіночий характер в культовому ароматі La Panthère. Співпраця з будинком, який по-справжньому цінує і прихильний до філантропії, розширення прав і можливостей жінок, збереження природи, мистецтва та культури, що підтримується видатною командою Cartier, дійсно надихає. Вони стали моєю сім'єю, і для мене велика честь бути з ними у цій подорожі», — каже Ванесса.
За словами Cartier, у новій кампанії бренд повертається до джерел природної сили через символ тропічного лісу. Вперше аромат був представлений у 2014 році. Його створила парфумер бренду Матільда Лоран.
«Для мене велика честь втілити неприборканий жіночий характер в культовому ароматі La Panthère. Співпраця з будинком, який по-справжньому цінує і прихильний до філантропії, розширення прав і можливостей жінок, збереження природи, мистецтва та культури, що підтримується видатною командою Cartier, дійсно надихає. Вони стали моєю сім'єю, і для мене велика честь бути з ними у цій подорожі», — каже Ванесса.
За словами Cartier, у новій кампанії бренд повертається до джерел природної сили через символ тропічного лісу. Вперше аромат був представлений у 2014 році. Його створила парфумер бренду Матільда Лоран.