Аби взяти участь у розіграші, власникам Райфкартки Visa Gold потрібно було здійснити цією карткою хоча б одну операцію з купівлі товарів чи оплатити будь-які послуги в торгівельній мережі або в інтернеті на суму від 500 грн одним чеком.
Прозорість та прискіплива увага до деталей – невід’ємна частина проведення таких акцій. Аби все пройшло якнайкраще, й учасники не мали сумнівів щодо прозорості розіграшу, визначення переможця акції проводили у прямому ефірі. У режимі реального часу, 24 листопада, відбувся фінал акції. Нагода оголосити виграшну транзакцію випала ведучому та шоумену – Андрію Шабанову.
Результат кампанії вражає – кількість транзакцій досягла 2 586 674, а пряму трансляцію подивилось понад 4 700 глядачів! Розіграш проводився на платформі Random.org. При підготовці фінального жеребкування команді Havas Engage довелося звернутися до технічної підтримки, адже стандарт допустимих значень – до 1 000 000.
«У розіграші брала участь рекордна для random.org кількість унікальних кодів. Побивши рекорд попередньої компанії з Австралії у 2,2 млн кодів, акція від Райффайзен Банку стала найбільшим розіграшем на платформі. Для того, щоб жеребкування пройшло злагоджено, технічна підтримка random.org спостерігала за ефіром прямої трансляції і залишалася з нами на зв’язку під час ефіру», – розповіла Наталія Ковтун, account director Havas Engage.
Окрім рекорду на платформі Random.org, для Havas Engage ця акція стала ювілейною – 350 розіграшем, який провела команда агентства.
За словами команди агентства, головний фактор успіху у подібних активаціях – прозорість. Враховуючи масштаб акції, важливо чітко сформувати інформаційну кампанію, щоб всі правила та механіка участі коректно дійшли до споживача. Зокрема втілити задумане і забезпечити найкращий результат неможливо без злагодженої роботи команди агентства та клієнта.
За матеріалами прес-релізу