Спортивний бренд PUMA представив нову модель кросівок – Suede Mayu. На вечірку, побачення чи на роботу – ця парочка ідеально підходить під будь-який лук. У новій рекламній кампанії Аліна Паш продемонструвала, що разом зі Suede Mayu можна бути різною, залишаючись собою.
Червоні, чорні, сині чи жовті: Suede Mayu випущені у декількох кольорових палітрах. Вони беруть за основу дизайн легендарних Suede, водночас підошва видозмінюється завдяки гіпербалізованій формі. «Здуті» пропорції моделі Mayu виводять на новий рівень оригінальне ДНК моделей Suede та доводять, що взуття на платформі ніколи не вийде із моди.
Амбасадорка бренду Аліна Паш демонструє стиль та універсальність нових кросівок. У рекламному ролику співачка рухається вулицями міста, змінюючи одну пару на іншу. На фоні чується знайомий нам голос – це уривок треку із нового альбому Аліни, який зовсім скоро артистка представить слухачам. Смілива гра зі змінами стилю доводить, що Suede Mayu – ідеальна пара до будь-якого настрою.
В рамках Suede Mayu, PUMA продовжує розпочату у минулому році кампанію «Вона надихає», яка відзначає досягнення жінок по всьому світу. Ця кампанія – про дівчат, які об’єднуються та досягають цілей у моді, культурі та спорті, не бояться змінюватися та виходити за рамки соціальних очікувань. Глобальною амбасадоркою кампанії стала Дуа Ліпа.