Більшість брендів обходять тему жахів, які ми пережили, і часто продовжують робити вигляд, що нічого не сталося. Але не Альфа Банк. І недарма: британські вчені говорять, що гумор — відмінний спосіб пережити травматичні події.
Отже, Альфа Банк запустив рекламну кампанію про кредит готівкою.
Поки працювали над стратегію, з'ясували таке: кредити найчастіше беруть під кінець року і для того, щоб швидше закрити невирішені питання з ремонтами і бізнесом, іноді ще й купити подаруночки та завершити рік без зайвих хвостів. Та в 2020 життя трохи змінилось. І навіть просто новий кухонний куточок може стати головною радісною подією року на фоні всього, що відбувалося останні 365 днів.
Так з'явилося ключове стратегічне повідомлення — встигни врятувати 2020 рік.
Події, що відбулися в цьому році нагадують тривалий голлівудський блокбастер, сценарій якого написав Нолан під чуйним керівництвом Тарантіно. Та Альфа Банк сміливо вирішив закінчити це вже надто розтягнене кіно.
І поки в ролику йде боротьба за виживання — на білбордах з’явилися рімейки обкладинок культових фільмів про кінець світу.
Мораль: дивитись на армагедон набагато приємніше з віконечка відремонтованої кухні, а Альфа Банк раптом шо, на той ремонт позичить.
“Така ідея для банку була дійсно ризикованою, але ми точно не боїмося ризику!
Нам захотілося по-чесному, з іронією провести цей тяжкий рік, який, хоч й (поки що) без зомбі, проходив на підвищеному рівні складності. Що допомогло нам занепасти духом? Доля іронії, самоіронії, підтримка і бажання підтримати і допомогти нашим клієнтам. Бо яким би не був 2020-й, навіть йому потрібен справжній хепі-енд.
До речі, малювати віжуали нам допомагала польська дизайн-студія feel factory, що спеціалізується на кіноафішах, аби підтримати стилістику серйозного кіно.
Керівниця напрямку маркетингу мобільного банку “Альфа Банк Україна”, Аліна Оніщенко.
“Мені здається, є дві людські якості, які можуть хакнути цей “чудовий” рік: сміливість і самоіронія. А краще їх комбінація: мати сміливість бути іронічним, коли навколо несеться лють. Думаю, саме ця здатність дає нам змогу залишатися інтелігентними й світлими особистостями за будь-яких обставин. А ось зайва драматизація, навпаки, робить з нас загнаних у кут тварин з тунельним зором. Я радий можливості попрацювати із цією темою і контртемою у межах одного проєкту. Вдячний кожному учаснику проєкту за те, що на всіх етапах було все гаразд з усім: як зі сміливістю, так і з іронією”, — зазначив режисер проєкту Євген Красуля.
Команда проєкту:
Альфа-банк:
Ольга Філіпенко - Виконавчий директор
Аліна Онищенко - Керівник напрямку маркетингу мобільного банкінгу
Олексенко Вікторія - Керівник з супроводження маркетингової діяльності
Володимир Котеньов - дизайнер
Павло Кравчук - дизайнер
Adjè Prodburo:
Режисер – Євген Красуля
Оператор – Ілля Максименко
Виконавчий продюсер – Микита Кукоба
Лінійний продюсер – Марта Мельничук
Продакшн ассистент – Наталія Береза
Художник-постановник – Олексій Величко
Другий режисер – Аліна Краснянська
Фокуспулєр – Влад Добрік
Гафер – Леонід Сидоренко
Продакшн менеджер – Андрій Наумчук
Техніка – Illuminator Film Service
Операторський кран – Filmotechnic
Кастинг – Easy casting agency
Стиліст – Костя Гончарук
Грим – Марта Скальска
Постановник трюків – Саша Жмуцький
Спецефекти – Сергій Білоус
Плейбек – Макс Лєвченко (DiPlay)
Бекстейдж матеріали – Вітя Вітж, Іра Сульдіна
Кейтеринг – Ярослав Каташинський
Звук – Олександр Пустарнаков, Віталій Кандиба, Propeller Studios
Постпродакшн продюсер – Наталія Береза
Студія постпродакшн – Camaradas
Монтаж – Вікторія Дворнікова
Колір – Єрлан Танаєв
Bickerstaff.666:
Ілля Ануфрієнко Creative Director
Оксана Пейчева, Client Service Director
Катерина Соболева, Manager
Марина Чернявська, Senior Copywriter
Ілля Янковский, Senior Copywriter
Олександра Найдьонова, Head of Strategy
Марія Кочуренко, Junior Strategist
Ксенія Мільченко, Senior Designer
Віка Москофіді, Designer
За матеріалами прес-релізу