Publicis Groupe розділяє функцію performance на дві структури

Publicis Groupe продовжує розвивати функцію performance для клієнтів групи та інформує про її розділення на Publicis Media Exchange та агенцію Performics

Комментарии 2990

Publicis Groupe продовжує розвивати функцію performance всередині групи та інформує про її розділення на Publicis Media Exchange та агенцію Performics задля більш ефективного розвитку інтеграційного продукту групи для своїх клієнтів. Обидві структури будуть напряму підпорядковуватись Аллі Малиновській, яка до того поєднувала функції бізнес-директора з performance Publicis Groupe та директора агенції Performics. Тим часом, Алла сконцентрується на своїй стратегічній ролі бізнес-директора та зосередиться на подальшому вдосконаленні performance-продукту групи.

В зону відповідальності Publicis Media Exchange (PMX)  входитимуть усі питання, що пов’язані із закупками, переговорами, а також побудовою взаємин із зовнішніми підрядниками.

Агентство Performics сфокусується на своїй основній спеціалізації – створенню якісного digital performance продукту. При цьому, Performics продовжить виконувати дві ролі: виступати центром експертизи для інших агенцій групи і функцій Publicis Groupe, а також почне активно розвивати власну клієнтську базу.

Керівником Publicis Media Exchange стане Володимир Рябіченко, а директором агенції Performics – Дмитро Мелінішин.

Володимир почав свою кар’єру у рекламі з локальної рекламної агенції, а у 2009 році став частиною колективу Publicis Groupe. Він стартував із digital-закупок й розширив функцію баїнгу на усі медіа. Дмитро починав із посади менеджера із запуску контекстної реклами у 2007 році та за декілька років виріс до керівника команди. Він зумів налагодити структуру роботи в колективі, а також імплементувати спеціальні процедури для ефективного й швидкого обслуговування клієнтів. Володимир та Дмитро володіють високим рівнем знання й розуміння ринку та необхідним досвідом у своїх спеціалізаціях, неодноразово на реальних кейсах показавши першокласний професіоналізм і налаштованість на результат.

«Щоденно ми бачимо, як із розвитком технологій міняється й сам рекламний ринок. Ми постійно намагаємось знаходити для наших клієнтів ті рішення й інструменти, які якомога швидше й ефективніше допоможуть їм досягнути бізнес-результатів сьогодні й у майбутньому. Ми активно розвиваємо інтегрований продукт Publicis Groupe, щоб задовільнити потреби наших клієнтів у маркетингових комунікаціях. Ми також приділяємо особливу увагу напрямкові digital performance, і для того, щоб ми могли розвивати його максимально результативно, прийняли рішення щодо більш чіткого розподілу спеціалізацій в рамках функції performance», - прокоментувала структурні зміни бізнес-директорка з performance Publicis Groupe.

За матеріалами прес-реліза

Обсудить с другими читателями:
Погода