Героїням, які вміють досягати поставлених цілей у кар'єрі, запропонували приміряти на себе життя в Montreal House, адже саме такі амбітні люди — потенційні резиденти комплексу.
Катерина Жураківська, директорка з маркетингу ТРЦ Gulliver:
«Квартира моєї мрії — світла, велика, з вікнами в підлогу та гарними панорамними краєвидами на улюблене місто. В оздобленні мають переважати теплі кольори, натуральні матеріали — для мене як для маркетолога та дівчини перед усім важливу роль відіграє візуальна складова.
Але сьогодні на перший план виходять: рівень виконання проєкту, розташування та безпека. Тож квартира мрії — це все ж поєднання всіх складових: якісні будівельні матеріали, локація в центрі міста, наявність паркінгу, який можна використовувати як укриття, надійної охорони та вже потім все інше».
Катерина Жураківська, директорка з маркетингу ТРЦ Gulliver:
«Квартира моєї мрії — світла, велика, з вікнами в підлогу та гарними панорамними краєвидами на улюблене місто. В оздобленні мають переважати теплі кольори, натуральні матеріали — для мене як для маркетолога та дівчини перед усім важливу роль відіграє візуальна складова.
Але сьогодні на перший план виходять: рівень виконання проєкту, розташування та безпека. Тож квартира мрії — це все ж поєднання всіх складових: якісні будівельні матеріали, локація в центрі міста, наявність паркінгу, який можна використовувати як укриття, надійної охорони та вже потім все інше».
Ольга Гаврилюк, PR-фахівчиня мережі побутової техніки Eldorado.ua:
«Квартира мрії для мене — це оаза в центрі великого міста, в центрі подій. Місце, де можна відновити сили та надихнутися на нові звершення. Тому, в першу чергу, звертаю увагу на рівень забудови: теплі стіни, висоту стель, шумоізоляцію, підземний паркінг, якість оздоблення та дизайну вхідної групи, організацію професійного консьєрж-сервісу».
«Квартира мрії для мене — це оаза в центрі великого міста, в центрі подій. Місце, де можна відновити сили та надихнутися на нові звершення. Тому, в першу чергу, звертаю увагу на рівень забудови: теплі стіни, висоту стель, шумоізоляцію, підземний паркінг, якість оздоблення та дизайну вхідної групи, організацію професійного консьєрж-сервісу».
Катерина Лозіна, бренд-маркетологиня Alliance Novobud:
«Квартира моєї мрії починається не з вхідних дверей до оселі, а з холу будинку. Він має бути світлим та просторим, а консьєрж-сервіс, який турбуватиметься про резидентів, професійним та уважним. Тут тебе зустрічають наче давнього знайомого, а в кав’ярні, що за рогом, знають, яку каву ти п’єш.
Що ж стосується квартири, то перша умова — великі вікна, в яких відображається життя міста та через які можна побачити початок нового дня. Друга умова — розташування будинку в центрі міста, де рукою сягнути до мільйона цікавих та корисних локацій. Мені важливо, аби квартира була місцем, в якому ти відчуваєш себе комфортно та розслаблено, де можна відпочивати, працювати та приймати гостей. Велике значення матиме суперкомфортний інтер’єр з яскравими акцентами, красивими меблями та аксесуарами. Обов’язкова велика сонячна кухня-вітальня, затишна спальня та, звичайно ж, гардеробна кімната».
«Квартира моєї мрії починається не з вхідних дверей до оселі, а з холу будинку. Він має бути світлим та просторим, а консьєрж-сервіс, який турбуватиметься про резидентів, професійним та уважним. Тут тебе зустрічають наче давнього знайомого, а в кав’ярні, що за рогом, знають, яку каву ти п’єш.
Що ж стосується квартири, то перша умова — великі вікна, в яких відображається життя міста та через які можна побачити початок нового дня. Друга умова — розташування будинку в центрі міста, де рукою сягнути до мільйона цікавих та корисних локацій. Мені важливо, аби квартира була місцем, в якому ти відчуваєш себе комфортно та розслаблено, де можна відпочивати, працювати та приймати гостей. Велике значення матиме суперкомфортний інтер’єр з яскравими акцентами, красивими меблями та аксесуарами. Обов’язкова велика сонячна кухня-вітальня, затишна спальня та, звичайно ж, гардеробна кімната».
Запаморочливі краєвиди на Костел Святого Миколая та суворі індустріальні декорації в поєднанні з жіночою красою й легкістю дозволили створити неймовірні світлини, сповнені романтики та урбанізму.
Проєкт, присвячений новій урбаністиці Києва, весні та мріям, вийшов на шпальтах лайфстайл медіа Наш Київ.
Проєкт, присвячений новій урбаністиці Києва, весні та мріям, вийшов на шпальтах лайфстайл медіа Наш Київ.
Фотоконтент створив фотограф Андрій Заводов.
За матеріалами пресрелізу