АЛЛО відтворили справжні емоції до дня послаблення карантину

У новому рекламному відео АЛЛО показують радісні емоції з приводу простих речей, які раніше сприймалися як належні: сонце і свіже повітря, листя на деревах і сміх друзів. Це те, від чого зараз перехоплює дух.

Комментарии 818

"Карантин змусив всіх нас сильно стресувати, і кожен шукав свої варіанти релаксу, а наш асортимент товарів у цьому всіляко сприяв. Кожен мріяв вирватися з дому подалі. Але зізнаймося, що після таких обмежень навіть невеликому послабленню карантинних заходів всі радіють, мов діти." – коментує Артур Матковський, Chief Marketing Officer АЛЛО.

Слоган нової рекламної кампанії “Радіти як діти” базується на інсайті більшості - тих, хто мріє сказати: “Карантин, до побачення!”.

 video

Проект реалізований командами АЛЛО та Clever studio.

АЛЛО:

Chief Marketing Officer: Артур Матковський

Head of Marketing Communications: Ольга Яшина

Creative Head: Світлана Проців

Clever studio:

Director/ DOP: Михайлусь Ілья

Producer: Корецька Валерія; Карпенко Сергій

Art-department: Черевко Іван

Make-up: Белошапка Інна

Stylist: Казакова Олена

Casting: JAM Studio

Post production: Кочур Юрій

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода