Ці CRM підійдуть для різних видів бізнесу, наприклад, онлайн-курсів, роздрібної та оптової інтернет-торгівлі, інфобізнесу, сфери послуг, тощо. Усі сервіси відрізняються інструментами, інтеграціями, функціоналом, інтерфейсом, але в той же час кожен з них буде однаково ефективним в своїй ніші.
CRM з безплатним тарифним планом
Ідеальний варіант для власників малого чи середнього бізнесу з відносно невеликим маркетинговим бюджетом, а також тих, хто не має часу і можливостей довго розбиратись в налаштуваннях CRM-системи та вчитись працювати з нею.
SendPulse
Велика мультиканальна маркетингова платформа, яка пропонує ряд можливостей для автоматизації продажів і комунікації з клієнтами. Серед інструментів є безплатна CRM-система, вбудований email сервіс, конструктор чат-ботів в Instagram, Telegram, Viber, WhatsApp, Facebook Messenger, конструктор сайтів та лендінгів, платформа для створення онлайн-курсів і багато іншого.
У зв’язку з блокуванням Бітрікс24 в Україні SendPulse безплатно надає допомогу у перенесенні контактів, угод, зв'язків контактів з угодами та іншу інформацію. Щоб скористатися пропозицією потрібно просто звернутись в службу підтримки сервісу.
Особливості CRM-системи SendPulse
- Простота та зручність інтерфейсу, наявність підказок для нових користувачів.
- Можливість працювати в команді, розподіляти рівні доступу і додавати завдання.
- Інструменти сегментації та персоналізації клієнтів.
- Можливість безплатного створення кількох мультиканальних воронок продажів.
- Збереження історій комунікацій з клієнтами.
- Багато інтеграцій з різними корисними сервісами серед яких є телефонія Binotel, CMS, маркетплейси, сторонні email сервіси, платіжні системи, GPT-3 для розробки чат-ботів на базі AI.
- Автоматизація комунікації з клієнтами та відправки тригерних і транзакційних повідомлень через email, SMS, web push сервіс чи чат-бот.
- Можливість закріплення конкретного менеджера за клієнтом.
Ще SendPulse має велику базу безкоштовних навчальних матеріалів по підвищенню ефективності маркетингової діяльності і покращенню роботи з сервісом.
KeepinCRM
Зручна CRM для малого та середнього бізнесу, яка допомагає автоматизувати рутинні процеси. З KeepinCRM можна оптимізувати роботу з постачальниками і клієнтами, спростити облік товарів і відслідковування їх переміщень.
Особливості KeepinCRM
- Документообіг.
- Фінансовий аналіз та контроль за платежами.
- Контроль виконання угод.
- Робота зі складами, залишками товарів, а також списанням і поверненням.
- Контроль за взаємодією з лідами та клієнтами.
- Інтеграції з месенджерами, сайтами, телефонією, маркетплейсами, сервісами доставки, тощо.
- Можливість ставити завдання і слідкувати за виконанням.
На безплатному тарифі можна працювати необмежену кількість часу, щоправда з мінімально необхідним функціоналом. Наприклад, можна вести роботу складу, взаємодіяти з лідами і клієнтами, контролювати угоди, фінанси, імпорт і експорт, але не можна створити більше однієї воронки продаж, додати ще одного користувача чи налаштувати більше двох інтеграцій.
Платні альтернативи CRM-системи Бітрікс24
Це CRM, які не мають безплатного тарифного плану, але пропонують тестовий період для ознайомлення з інструментами сервісу та їхніми можливостями.
SalesDrive
Якісна CRM для продажів та інтернет-магазинів. Допомагає автоматизувати обробку заявок, комунікацію з клієнтами, роботу зі складом і документами.
Особливості SalesDrive
- Налаштування відправки автоматизованих повідомлень клієнтам по email та SMS.
- Можливість підключення чат-ботів в Telegram, Instagram, Viber.
- Формування чеків із заявок SalesDrive, фіскалізація чеків.
- Робота з декількома складами і можливість обліку залишків.
- Можливість працювати з дропшиперами.
- Створення і відстеження статусів ТТН.
- Інтеграції з сайтами, маркетплейсами, службами доставки.
- Документообіг.
- Можливість додавання і відслідковування виконання завдань.
Тривалість безплатного тестового періоду складає 14 днів. Вартість тарифних планів залежить від кількості підключених користувачів.
AsterilCRM
CRM для автоматизації інтернет-продажів. Допомагає оптимізувати роботу менеджерів, кур’єрів, операторів.
Особливості AsterilCRM
- Ведення фінансового обліку.
- Оптимізація роботи зі складом.
- Робота з ТТН.
- Ведення історії покупок та комунікацій.
- Робота з замовленнями з різних каналів в одному вікні.
- Можливість комунікувати з клієнтами через телефонію, SMS, email.
- Налаштування тригерів для відправки автоматичних повідомлень клієнтам і постановки задач менеджерам.
- Створення рахунків, накладних, гарантійних листів.
- Додавання і відстеження завдань.
- Відстеження статусів відправок.
- Інтеграції з телефонією Binotel, маркетплейсами, службами доставки, сайтами, месенджерами.
AsterilCRM допомагає малому та середньому бізнесу ефективно керувати відносинами з клієнтами, об'єднувати різні канали прийому замовлень і автоматизувати рутинні процеси продажів. Для знайомства з сервісом є семиденний тестовий період. Вартість платних пакетів залежить від кількості доданих користувачів та магазинів. Щоб спростити роботу з сервісом, AsterilCRM при покупці будь-якого тарифу надає дві години безплатної допомоги для здійснення початкових налаштувань.
Creatio
Багатофункціональний сервіс автоматизації маркетинговий процесів, обслуговування клієнтів та продажів. Creatio дозволяє узгодити роботу між різними відділами, створювати мультиканальні кампанії та управляти ними, покращити досвід взаємодії клієнтів з компанією, збільшити повторні продажі.
Особливості Creatio
- Управління базою клієнтів.
- Автоматизація документообігу та діловодства.
- Робота зі списками партнерів та створення зв'язків між ними і клієнтами.
- Відстеження замовлень та їхніх статусів.
- Скоринг лідів.
- Сегментація клієнтів.
- Збереження історій комунікацій.
- Управління робочим часом.
- Вбудовані засоби комунікації: email, телефонія, месенджери та інші канали.
- Інтеграції з телефонією, поштою, календарем та контактами Google, сервісами обміну повідомленнями і спільної роботи Microsoft Exchange, Microsoft 365, та інші.
Creatio це доволі складний продукт, тому клієнтам пропонують замовити індивідуальну презентацію, щоб дізнатись як за допомогою сервісу можна вирішити власні бізнес-задачі. Для тест-драйву CRM є безплатний 14-денний період.
І перш ніж ви підете збирати більш детальну інформацію про розглянуті в цій статті сервіси, хочемо нагадати, що вибір CRM-системи — це індивідуальний процес. Не варто покладатись виключно на поради та відгуки інших підприємців. Проведіть ретельний аналіз. Перегляньте які інтеграції пропонує кожен сервіс, співставте його функціонал з ключовими потребами свого бізнесу, проаналізуйте власний бюджет.
Також подумайте, чи зможе вибрана CRM задовольнити ваші зростаючі потреби в майбутньому, коли ви будете масштабуватись. Підходьте до вибору виважено, але не затягуйте процес перенесення даних з Бітрікс24 надовго, адже 1 червня зовсім близько.
За матеріалами пресрелізу