В рамках співпраці з компанією Display Me, що представляє Sonos в Східній Європі, агентство координуватиме роботу з українськими медіа, блогерами та інфлюєнсерами. Вже в березні Newsfront Communications планує запустити роботу тест-парку, а також співпрацю з блогерами та амбасадорами американського виробника аудіо. Можливість представляти бренд Sonos в Україні агентство отримало за результатами тендеру.
“На український ринок виходить дедалі більше міжнародних технологічних брендів, посилюють свої комунікації також і українські компанії. Ми раді, що наша експертиза допомагає брендам запускати комунікації з нуля та знайомити користувачів з інноваційними продуктами, — коментує Вікторія Чернова, Chief Growth Officer у Newsfront Communications. — Разом із Sonos ми вже запускаємо роботу з журналістами та передаємо перші семпли на тести — зараз це ексклюзивна можливість зробити огляд аудіосистем. Крім того, Наталія Березовська, засновниця та партнерка нашої агенції та діджейка-аматорка, на честь початку співпраці створила плейлист, який ідеально звучить на аудіосистемах Sonos”.
За матеріалами пресрелізу