Андрій Бєдняков став обличчям рекламної кампанії Puma

В умовах карантину Андрій Бєдняков подорожує часом.

Комментарии 813
Бренд представив зимову колекцію у форматі відеоподорожі в часі: блукаючи музеєм, Андрій опинився пліч-о-пліч із печерною людиною.
Замість традиційних сніжинок та подарунків від Діда Мороза, Puma перенесли героя в справжню печеру доісторичної людини. Разом вони вчаться добувати вогонь за допомогою каміння, полювати зі списа на мамонта та виживати в суворих реаліях півночі.

Андрія не здивуєш виживанням в екстремальних умовах. Людина, що об’їхала пів світу, як ніхто інший знає, що таке комфорт та універсальність. Особливо коли це стосується зимового одягу.
У колекцію увійшли спортивні костюми, худі, куртки та утеплені моделі взуття.

За матеріалами https://www.buro247.ua
Обсудить с другими читателями:
Effie
Погода