Андрій Партика: Позитивний січень дав підстави для перегляду прогнозу на весь 2016 рік

На українському ринку телереклами зберігається близький до максимального рівень розпроданості.

Комментарии 3179
У січні 2016 року рекламні блоки заповнені на 74%, а на телеканалах StarLightMedia – 82%. Про це повідомив генеральний директор StarLight Sales Андрій Партика.

«Нинішній січень виявився одним з кращих для рекламного ринку за останні 5 років. Ми очікуємо, що попит січня 2015 року буде перевищений на 15-20%, а січня 2013 року – вдвічі, - зауважив Андрій Партика. - Дуже непоганий старт року. Позитивний січень дав підстави для перегляду прогнозу обсягів рекламного ринку на 2016 рік. Річні бюджети рекламодавців, які ми зараз узгоджуємо, дають підстави впевнено прогнозувати зростання телевізійного ринку у 2016 році не менше ніж на 25%. Деякі рекламодавці вже укладають угоди на спонсорство у березні, щоб знизити ризик не потрапити в ефір в прямій рекламі через прогноз неперевищення попиту над пропозицією. І така поведінка з боку тих, хто на переговорах нам постійно розповідає про кризу – індикатор позитивного розвитку рекламного ринку, та економіки загалом».

Серед категорій рекламодавців лідерами зростання активності у січні 2016 року стали автотранспорт і АЗС (+283%), фінанси (231%), засоби гігієни (178%), косметика (95%). Найбільшою категорією рекламодавців за обсягами залишаються лікарські препарати (+27% у січні).

За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода