Анджеліна Джолі, яка є відомою та найвисокооплачуванішою акторкою Голлівуду, вирішила зайнятися чимось новеньким і запустити свій власний бренд. Під маркою Atelier Jolie вона хоче випускати все, починаючи від ювелірних виробів до дорогого одягу. Але є проблема: бренд із такою назвою вже існує. Про це пише The Sun.
Анджеліна Джолі подала заявку на глобальну торговельну марку. Джерело повідомило: "Анджеліна працює над цим проєктом уже понад рік і сподівається, що товарний знак буде схвалено, і вона зможе рухатися вперед у своїй новій справі. Торговельна марка охоплює все, від ювелірних виробів на замовлення до одягу від кутюр і пошиття одягу".
Джерело відзначило, що Джолі є шанувальницею позачасової та "стійкої" моди, так що бренд приділятиме цьому особливу увагу. За його словами, неясно, коли буде запущено марку, але "колеса вже закрутилися".
Раніше Анджеліна Джолі говорила, що інвестує в якісні речі, а потім носить їх, доки вони не розваляться.
"У мене є улюблене пальто, черевики, пара улюблених сумок. Я нечасто купую щось нове", — говорила акторка, згадавши, що намагається прищепити любов до якості, а не кількості і своїм дітям.
Також Джолі хоче випускати постільну білизну, безсумнівно, дорогу й ексклюзивну.
Але хоч назва їй ідеально підходить, бренд із таким ім'ям уже є. Він належить одній нью-йоркській художниці Омнії Джолі Абду. Так що поки що неясно, як ця проблема вирішиться.
За матеріалами https://focus.ua/
Анджеліна Джолі подала заявку на глобальну торговельну марку. Джерело повідомило: "Анджеліна працює над цим проєктом уже понад рік і сподівається, що товарний знак буде схвалено, і вона зможе рухатися вперед у своїй новій справі. Торговельна марка охоплює все, від ювелірних виробів на замовлення до одягу від кутюр і пошиття одягу".
Джерело відзначило, що Джолі є шанувальницею позачасової та "стійкої" моди, так що бренд приділятиме цьому особливу увагу. За його словами, неясно, коли буде запущено марку, але "колеса вже закрутилися".
Раніше Анджеліна Джолі говорила, що інвестує в якісні речі, а потім носить їх, доки вони не розваляться.
"У мене є улюблене пальто, черевики, пара улюблених сумок. Я нечасто купую щось нове", — говорила акторка, згадавши, що намагається прищепити любов до якості, а не кількості і своїм дітям.
Також Джолі хоче випускати постільну білизну, безсумнівно, дорогу й ексклюзивну.
Але хоч назва їй ідеально підходить, бренд із таким ім'ям уже є. Він належить одній нью-йоркській художниці Омнії Джолі Абду. Так що поки що неясно, як ця проблема вирішиться.
За матеріалами https://focus.ua/