ANGRY Agency створили відповідальну бренд-платформу для нового морозива

У час, коли світ всього за один рік пережив пожежі, виверження, революції та карантин, людям як ніколи важливо нагадати — все налагодиться. Це завдання і взяв на себе новий на українському ринку бренд морозива — «Найсі». Розробкою бренд-стратегії, креативної платформи, назви, логотипу, пакування, сайту, роликів та контенту для соцмереж займалася креативна агенція ANGRY agency.

Комментарии 651

«Найсі» — це 16 природних смаків практично без аналогів на ринку: цілісна вишня в шоколадному пломбірі, ріжок із шапкою з м‘якого шоколаду, великі шматки мигдалю в глазурі, натуральні сорбети з чорної смородини та полуниці.

«Найсі» — це енергоефективні морозильні камери, зменшена кількість пластику в пакованні морозива та 12-місячний строк придатності (у більшості виробників — 24 місяці). 

«Найсі» — це завжди блакитне пакування, яке створює в холодильнику впізнавану фірмову пляму.

«Найсі» — це, можливо, перше морозиво в українському масмаркеті, де на стаканчику показали не традиційний стаканчик, а кульку морозива.

«Найсі» — це динамічний логотип, який тягнеться і гнеться, щоб прийняти форму кульки будь-якого розміру.

«Найсі» — це приховані в назві слова «nice — гарно, добре» та «ice — лід, морозиво».

«Найсі» — це комунікаційна платформа «Все буде найсі!», яка покликана замінити собою класичне «все буде добре».

«Найсі» — це робота за принципом «Все буде найсі, якщо ви будете найсі», бо тут вірять, що все хороше у цьому світі починається з людей і їхніх вчинків.

«Найсі» — це постійна, але ненав’язлива, комунікація з людьми на важливі теми: чому важливо прибирати сміття в парку; чому доречно взяти собаку з притулку; чому можна пересісти з автівки на велосипед.

«Найсі» — це морозиво, яке хоче підтримувати людей і вселяти їм віру в хороше майбутнє.

«Як писав Едмунд Берк: єдине, що необхідно для тріумфу зла — це, щоб хороші люди нічого не робили. Для нас «Найсі» — це чергова змога разом із клієнтом намагатися щось таки робити. Підняли настрій Олесі зі Львову, яка мала поганий день на роботі? Клас. Дали Вові з Одеси привід задуматися і взяти кота з притулку? Чудово. Наша задача — нагадувати людям, що все буде найсі. Звісно, якщо вони самі будуть найсі», — коментує Сергій Малик, креативний директор ANGRY agency.

«З самого початку ми поставили собі чітку задачу — на пакуванні для морозива в стаканчику показати не класичний для масмаркету стаканчик, а кульку. Під час пошуку стилю це було однією з відправних точок для нас», — каже Інна Алімова, артдиректор агенції ANGRY.

 video
За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода