Анна Руденко: "Ефективність комунікацій зараз залежить від релевантності повідомлень до вимог часу та ситуації у країні, та настроїв людей"

Анна Руденко, маркетинг-директор AB InBev Efes Україна, розповіла, як працює компанія під час війни. А також про те, що AB InBev Efes Україна відновила і перезапустила Чернігівську броварню після вимушеного понад піврічного простою через військову агресію росії.

Коментарі 1717

Які ключові зміни відбулися у вас і вашій галузі цього року?

Броварні компанії, які знаходяться в Чернігові, Харкові, Миколаєві, були зупинені 24 лютого. Ми були вимушені це зробити, щоб убезпечити наших людей. 25 березня Чернігівська броварня зазнала масованого обстрілу, в результаті чого деякі будівлі були частково пошкоджені, а деякі повністю знищені, було пошкоджено або знищено багато важливого обладнання.

Однак попри всі складнощі ми відновлюємося. Компанія уже перезапустила Чернігівську броварню після вимушеного понад піврічного простою через військову агресію росії.

Улюблене Чернігівське, що зварене в Чернігові, уже на полицях супермаркетів. На броварні уже варяться такі бренди як Чернігівське Біле, Титан, Янтарь, Рогань, Kozel, Stella Artois. А також ми готуємо нашим споживачам і новинки.

Усі гравці зменшили свої портфелі, залишили у продажі тільки найбільші та найулюбленіші споживачами бренди. 

Як змінилась поведінка споживачів?

Споживачі стали менше експериментувати, частіше обирають відомі та перевірені бренди, навіть більше скажу, шукають більш доступні альтернативи, вигідні пропозиції адже намагаються оптимізувати свої витрати.

Як перерозподіляються канали комунікації?

Медіа інвестиції в нашій категорії зменшились на понад 90%, активність усіх учасників ринку була дуже низькою, адже під вас війни стандартні комунікації пива не є релевантними. Основним фокусом комунікації є продуктові коммунікаціі у рітейлі та піар. 

Від чого зараз залежить ефективність рекламних кампаній? 

Ефективність комунікацій зараз залежить більше ніж будь-коли від релевантності повідомлень до вимог часу та ситуації у країні, та настроїв людей. Найбільш актуальними є комунікації, які дають людям користь, допомагають вирішувати проблеми чи мають соціальний аспект. Релевантними є продуктові комунікації, які несуть якусь потрібну споживачам інформацію.

Які зміни може очікувати у маркетинговому плануванні і бюджетуванні в наступному році?

Усі процеси будуть більш agile, ніж вони були раніше, плани і бюджети, які будуть затверджені на наступний рік будуть переорієнтовуватися за змінюватись відповідно до ситуації в країні та на ринку. Плани будуть більш короткостроковими та гнучкими. Маркетинг команди повинні будуть оперативно реагувати на зміни ситуації та коригувати плани та бюджети відповідно до цих змін.

Чим надихається ваша команда у такий скрутний час?

Вірою у те що Україна переможе, героями на фронті та у соціальній сфері, підтримкою близьких, вірою у те що від щоденної праці від кожного залежить успіх країни в цілому, бо є фронт і є економічний і соціальний фронт. Ми працюємо на економічний та соціальний фронт для підтримки економіки України, людей, які постраждали найбільше від військових дій.

Як ваша компанія допомагає країні?

Ми від початку повномасштабної війни в країні підтримувала українців. У співпраці з місцевими благодійними фондами незахищеним верствам населення Харківщини, Миколаєвщини, Чернігівщини та Києва було передано більше ніж 30 тон продуктів тривалого зберігання, побутову хімію та засоби гігієни.

Миколаївська броварня у перші тижні війни налила 150 тис літрів питної води для містян. Додаткові 47 тис літрів води було закуплено та передано місту задля підтримання миколаївців у час гуманітарної кризи.
До гуманітарного реагування підключився і європейський офіс компанії. 5 млн банок гуманітарної питної води були налиті у бельгійському Льовені і доставлені в Україну. У першу чергу питна вода розподіляється в регіони, які мають проблеми з доступом до питної води та найбільше цього потребують.

Надзвичайно яскравим проектом став запуск популярного українського пива «Чернігівське» на 14 ринках в світі. Весь прибуток, а це щонайменше 5 мільйонів доларів від цієї ініціативи буде спрямовано на підтримку гуманітарних зусиль в Україні через Caritas International. Крім того, AB InBev разом з пожертвами співробітників уже передала до благодійних установ 2 млн доларів на підтримку українців.

sostav.ua

Обговорити з іншими читачами:
Погода