Антиреклама сигарет рятує 20% курців

Матеріали про шкоду куріння в газетах, на телебаченні та радіо, а також з біл-бордів – рятують 20% курців.

Комментарии 3418

Для дослідження Центр опитав 264 з половиною тисячі людей з 17-ти країн світу. Серед них була й Україна. Майже третина з опитаних – виявилась курцями.

Для початку людей питали, чи помічали вони взагалі антирекламу куріння протягом останніх 30-ти днів. У всіх країнах переважна більшість респондентів відповіли, що бачили її – в Україні цей показник склав 57,5%. З’ясувалося, що найбільше привертає увагу реклама на телебаченні. Загалом 61,4% опитаних вказали, що бачили антитютюнову рекламу по телевізору. В Україні ствердно відповіли 44,6% опитаних. З радіо про шкоду куріння чули в Україні чули 10,6%, у пресі статті і новини помітили 26,5% опитаних українців. А от щодо зовнішньої реклами – то на біл-борди та інші зовнішні носії реклами звертають увагу 26,4% українців.


За матеріалами http://www.svidomo.org/

Обсудить с другими читателями:
Погода