Антивірусна ТВ-пігулка

Як бренди в телеефірі перетворюють обмеження коронакризи на перевагу – дослідження Ocean Media

Комментарии 1915
Коронакриза, як і всі попередні кризи, просто зараз перезапускає лояльність споживачів до брендів. Виграють ті, хто не просто продовжує активну рекламну комунікацію, а й максимально адаптує контент під емоції, які люди переживають через необхідність змінити звичний спосіб життя. Головною проблемою такої адаптації стали технічні обмеження, які зберігаються навіть після пом’якшення карантину. Для зйомок нового рекламного ролика на майданчику потрібно зібрати близько трьох десятків людей. За нинішніх умов це просто неможливо. Як рекламодавці виходять із ситуації? Найбільший в Україні продавець телереклами, компанія Ocean Media, досліджувала головні тренди при вирішенні цієї проблеми.

Найпростіше, досить ефективне, і, що важливо, недороге рішення - переозвучка ролика зі збереженням візуального контенту. Запис нової звукової доріжки вимагає залучення відносно невеликої кількості людей і дає хороший результат.

Дермазол Шампунь до адаптації
 video

Дермазол Шампунь  після адаптації  

 video
Іноді навіть легка адаптація рекламного ролика до коронакризи призводить до кардинально нового повідомленням для споживача. Бренди з категорії Гігієна скористалися можливістю перенести емоційний акцент на сімейну турботу, відповідальність за здоров'я своє і близьких.

Ролик Dove Wash to care
 video

Ролик Zewa «Добре там, де є турбота»

 video
Ще один варіант уникнути необхідності збирати людей на знімальному майданчику для виробництва нового ролика - відеографіка. Особливо доречно це виглядає для контенту, пов'язаного зі спеціальними ціновими пропозиціями.

Ролик Экомаркет ЕКО Маркет тримає ціни! ЕКО-кошик купуй, ми поруч, не панікуй!
 video
Справжня битва за клієнтів в телеефірі зараз відбувається між мобільними операторами. Люди в кризу нарощують споживання трафіку. Лідери категорії Зв'язок майстерно використовували можливості, які дає зйомка в стилі Zoom. Вимушена простота картинки інколи виявлялася перевагою. Адже люди у вимушеній ізоляції якраз потребують не пафосу, простого душевного співпереживання.

Киевстар #ПростоЗалишайтесяВдома
 video

Vodafone робить усе, щоб поєднати вас:

 video
Ще одним трендом рекламних блоків на ТБ стала поява у ролику зірок, у скажімо так, підкреслено домашньому вигляді. Олександр Педан в м'ятій піжамі і з чашкою кави в руках тепер виявився не тільки символом бадьорого ранку, але й ідеальним відображенням образу українця, що не журиться вдома на карантині.

Ролик Акція від Nescafé Classic!
 video
У всіх нас карантин заново формує пропорції споживання товарів і послуг. І логічно, що кожен рекламодавець намагається цим скористатися: захопити місце для бренду і своєї категорії в картині повсякденних потреб людей. «Щоби вдома було кльово» - просте і зрозуміле пояснення для придбання гаджетів.

Ролик Moyo
 video
Особливу увагу на карантині отримують бренди, які саме в кризу вирішили різко наростити інвестиції в рекламу, і захопити лідерство в своїй категорії. Досвід минулих криз показує, що нова лояльність споживачів міцно зберігається за такими брендами на кілька посткризових років. Контент роликів в таких випадках, як правило, теж лідерський. Він, скоріше, не про співпереживання, а про турботу.

Видео:  Кусум завжди поруч, щоб допомагати 
 video
sostav.ua
Обсудить с другими читателями:
Погода
Effie