Команда розробила комунікаційну стратегію, визначила архетип бренду, реалізувала візуальний ребрендинг основних брендгероїв, створила додаткових персонажів, реалізувала анімаційні ролики, фірмовий стікерпак, анімовані стікери для Telegram, а також візуальні гайдлайни.
“Аптека АНЦ”, “Аптека Копійка”, “Аптека Шар@” - мережа аптек, яка сьогодні налічує більше 965 аптечних пунктів у 136 містах країни та щороку обслуговує понад мільйон клієнтів. Окрім того, АНЦ - одна з найсучасніших аптечних мереж в Україні, яка невпинно впроваджує останні інновації: зокрема, роботизовану подачу товарів, а також планшети для швидкого оформлення замовлення.
Проте на оновлення своєї комунікації компанія не наважувалася доволі довго. Слоган мережі “Рішення великих та маленьких проблем” разом з відомим зображенням молодої жінки та дівчинки у костюмах лікарів не змінювалися впродовж 10 років.
“Наше знайомство з АНЦ ми розпочали з ретельного вивчення усіх процесів роботи цієї мережі аптек. І щоразу переконувались в тому, наскільки якісно вони турбуються про здоров’я, комфорт та вигоду свого клієнта. Це круто, адже турбота - саме те, що кожен із нас хоче отримати під час візиту до аптеки. Тож і в основу бренду ми заклали архетип “Турботливий”, - розповідає CEO агентства DSTRCT Євгеній Конончук.
Так, відчуття турботи транслюється в усіх аспектах комунікації:
- Tone of voice - дружній, доброзичливий та відкритий.
- Нове комунікаційне повідомлення - #турбовигода. У ньому об’єднали ключову ідею кампанії про “Турботу” з конкретним згадуванням про супервигоду для клієнта та турбошвидкістю аптеки.
- В залежності від місяця, використовуються і додаткові повідомлення. Наприклад, “стАНЦія любов” у лютому. Вони допомагають підкреслити той чи інший сезон відповідно до інфоприводу або акційної пропозиції.
Крім того, було здійснено ребрендинг головних героїв - молодої жінки та маленької дівчинки. Для того, аби вдало передати емоції турботи та тепла, персонажі зображені в мультиплікаційному стилі - cartoonish.
Також в родині персонажів бренду з’явилися і декілька нових облич, наприклад, робот. Він ілюструє інноваційність аптеки, а саме - роботизовану подачу товарів. Більшість аптек АНЦ оснащені роботами Pharm Bot, які замість провізора за лічені секунди (а точніше, за 8 секунд) видають покупцям замовлення.
Щоб нагадати клієнтам про широкий асортимент та категорії товарів, як-от “Краса та догляд”, “Щоденна гігієна” та інші, команда ввела відповідних додаткових персонажів: ілюстрований крем для обличчя, зубну щітку тощо. А для дотримання фірмового стилю усіх героїв бренду було розроблено детальні гайдлайни. У них дизайнери проілюстрували кілька положень тіл усіх персонажів, а також кольори, які слід використовувати для друку та роботи з мультимедійними носіями.
До того ж, АНЦ разом з DSTRCT випустили рекламні анімаційні ролики. Кожен відеосюжет демонструє певний лайфхак про те, як ліпше потурбуватися про ближнього.
А для активних користувачів месенджера Telegram було створено серію анімованих стікерів з персонажами бренду. Водночас для своїх офлайн-клієнтів бренд щомісяця випускає фірмовий друкований стікерпак, отримати який можна в будь-якій аптеці АНЦ.