«Аптека Доброго Дня» запускає діджитал-комунікацію, розроблену NCG DIEVO

Улюблена аптека − та, що ближче до дому. Але протягом останніх 8 місяців чимало українців були вимушені покинути свої домівки, а дехто − й кілька разів. Адаптуватися та зорієнтуватися на новому місці не всім легко. Щоб показати, що потрібні ліки завжди поруч, - NCG DIEVO й створила ефективну digital-комунікацію для Аптеки Доброго дня.

Коментарі 1111

Ліки потрібні попри інфляцію

Через війну інфляція зростає, а купівельна спроможність населення зменшується. Це впливає на всі галузі, й аптеки не є виключенням. Про це свідчать результати дослідження PharmXplorer від компанії Proxima Research.

Обсяги аптечних продажів лікарських засобів скорочуються з березня. Утім, поступово темпи падіння сповільнюються: від 12% у липні до 8 у серпні 2022 року (в порівнянні з аналогічними періодами попереднього року).

Разом із тим, згідно з даними Kantar, ліки є другою за популярністю категорією онлайн-покупок у 2022 році − 11% серед усіх інших товарів, куплених вперше онлайн. І це зрозуміло, адже питання здоров’я залишаються, куди не їдь.

Стратегія в нових умовах

З урахуванням непростих зовнішніх факторів, українська digital-агенція NCG DIEVO з офісами в Києві та Амстердамі з кінця вересня допомагає одній із провідних аптечних мереж України − Аптеці Доброго Дня − стати ще кориснішою для своїх клієнтів.

«Важкі часи змінюють тенденції споживання, а отже й потребують нових інструментів. Весь час з початку повномасштабної війни ми вивчали зміни, аналізували їх та шукали рішення. Зараз фахівці агенції навчилися робити за декілька днів те, на що раніше йшли тижні, − коментує Анастасія Шевчук, Senior Account Manager − Нові навички й знання вже допомагають нашим клієнтам. Зараз ми запустили перший етап кампанії, який покаже, чи вірними є наші спільні з клієнтом гіпотези».

Спеціалісти NCG DIEVO проаналізували ситуацію на ринку та потреби аудиторії, щоб зробити мультиканальну багатокомпонентну кампанію, яка складається з кількох етапів. Найближчим часом стартує кампанія на збільшення охоплення для одного з напрямків розвитку мережі, яка допоможе побудувати загальну стратегію просування.

Загалом завдяки співпраці заплановано задіяти чотири напрямки digital-просування, серед яких − реклама в соцмережах та інструменти Google Display Network.

«Головне завдання цієї кампанії − ближче ознайомити українців з мережею Аптек Доброго Дня. Більше 275 аптек відкриті й готові допомагати людям. Ми хочемо, щоб наші клієнти знали: ми завжди поруч, й на нас можна покластись за будь-яких обставин, − коментує Анна Романова, директор з маркетингу компанії. − Саме про це наша кампанія − вона присвячена кожному українцю, якому ми допомагаємо в будь-якій точці України».

За матеріалами пресрелізу

Обговорити з іншими читачами:
Погода