Після аналізу конкурентного середовища та глибинних інтерв’ю стало зрозуміло, що, незважаючи на бурхливий розвиток Дніпра та його інфраструктури, категорія комерційної нерухомості міста залишилася на початку 2000-х. Ця ситуація призводить до того, що все частіше IT компанії та представники smart-бізнесу (компанії, основа яких — інтелектуальна праця) вважають за краще знаходити або будувати власні приміщення.
Розуміння контексту привело агентство до розробки унікальної для ринку позиції — Intelligent Business Space, де intelligent business — це і цільова категорія орендарів (інтелектуальний бізнес), і спосіб ведення бізнесу з боку орендодавця (інтелігентний сервіс). «Пушкін» став першим бізнес-простором, в якому важливі як технологічне комфортне місце, так і спільні для резидентів цінності і спосіб життя.
Фірмовий стиль створювався для цільової аудиторії smart-підприємців. Інтелект став суттю бренду БЦ «Пушкін», був написаний відповідний маніфест бренду. Кольори — чорний і білий, прямолінійні, без зайвих відтінків і «дорогобагатих» прикрас.
Одна зі складностей, з якими зіткнулася Arriba!, полягала у самій назві бізнес-центру. Пушкін — занадто яскравий образ з минулого і конфліктує з технологічним майбутнім, у яке дивиться бізнес-центр. Розроблений логотип зберігає історичну приналежність місця, але завдяки своїй формі не викликає небажані застарілі асоціації.
Коментує замовник: «Виконана величезна роботу по дослідженню конкурентів, їхніх орендарів та місця існування. Піднято пласт цільової аудиторії, її переваг та інтересів. І все це, щоб створити унікальну додану вартість на статичному і прагматичному ринку девелоперів».
Макс Бурцев, креативний директор Arriba!: «Дніпро — місто розумних. Ми віримо, що завдяки своїм резидентам “Пушкін” стане концентрацією інтелекту, від якого заряджатиметься все місто в цілому і кожен резидент зокрема».
Команда Arriba!, яка працювала над кейсом
Макс Бурцев, креативний директор
Оля Нагірна, аккаунт директор
Маша Виноградова, дизайнер
Стаська Падалка, creative group head
За матеріалами прес-релізу