Arriba! створила для БЦ «Пушкін» категорію бізнес-центрів Intelligent Business Space

Креативне агентство Arriba! розробило позиціонування і фірмовий стиль для бізнес-центру «Пушкін» — місця, яке замислюється, як абсолютно нове слово на ринку комерційної нерухомості Дніпра.

Комментарии 742

Після аналізу конкурентного середовища та глибинних інтерв’ю стало зрозуміло, що, незважаючи на бурхливий розвиток Дніпра та його інфраструктури, категорія комерційної нерухомості міста залишилася на початку 2000-х. Ця ситуація призводить до того, що все частіше IT компанії та представники smart-бізнесу (компанії, основа яких — інтелектуальна праця) вважають за краще знаходити або будувати власні приміщення.

Розуміння контексту привело агентство до розробки унікальної для ринку позиції —  Intelligent Business Space, де intelligent business — це і цільова категорія орендарів (інтелектуальний бізнес), і спосіб ведення бізнесу з боку орендодавця (інтелігентний сервіс). «Пушкін» став першим бізнес-простором, в якому важливі як технологічне комфортне місце, так і спільні для резидентів цінності і спосіб життя.

Фірмовий стиль створювався для цільової аудиторії smart-підприємців. Інтелект став суттю бренду БЦ «Пушкін», був написаний відповідний маніфест бренду. Кольори — чорний і білий, прямолінійні, без зайвих відтінків і «дорогобагатих» прикрас.

Одна зі складностей, з якими зіткнулася Arriba!, полягала у самій назві бізнес-центру. Пушкін — занадто яскравий образ з минулого і конфліктує з технологічним майбутнім, у яке дивиться бізнес-центр. Розроблений логотип зберігає історичну приналежність місця, але завдяки своїй формі не викликає небажані застарілі асоціації.

Коментує замовник: «Виконана величезна роботу по дослідженню конкурентів, їхніх орендарів та місця існування. Піднято пласт цільової аудиторії, її переваг та інтересів. І все це, щоб створити унікальну додану вартість на статичному і прагматичному ринку девелоперів».

Макс Бурцев, креативний директор Arriba!: «Дніпро — місто розумних. Ми віримо, що завдяки своїм резидентам “Пушкін” стане концентрацією інтелекту, від якого заряджатиметься все місто в цілому і кожен резидент зокрема».

Команда Arriba!, яка працювала над кейсом

Макс Бурцев, креативний директор

Оля Нагірна, аккаунт директор

Маша Виноградова, дизайнер

Стаська Падалка, creative group head

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Effie
Погода