Art Nation Agency стала офіційним агентом міжнародних брендів MGA Entertainment на території України

Українська компанія Art Nation Agency стала офіційним ліцензійним агентом міжнародних брендів MGA Entertainment в Україні.

Комментарии 1257

MGA Entertainment, Inc. (MGAE) — найбільша у світі та найшвидше зростаюча приватна іграшкова компанія, у портфелі якої представлені різноманітні бренди, зокрема L.O.L. Surprise!™, Poopsie Slime Surprise™, Na! Na! Na! Surprise ™ та інші. Art Nation Agency буде розвивати ліцензійну програму, організовувати маркетингові та промо-колаборації з портфельними брендами MGA, а також відповідати за їхню популяризацію на локальному ринку.

Перш за все, Art Nation Agency планує співпрацю з виробниками товарів для дітей у таких сегментах: продукти харчування, напої, догляд та гігієна, косметика, товари для активного відпочинку, одяг та взуття.

Для широкого ринку FMCG відкриваються нові можливості: використовуючи  популярність та впізнаваність відомих дитячих брендів, виробники можуть створити власний wow-продукт та досягти великих продажів. На відміну від запуску власного бренда, колаборація з вже відомим міжнародним брендом, який має високий рівень brand awareness і brand engagement, дає шанс стати лідером категорії більш швидко, з мінімальними ризиками та витратами. Використовувати популярність брендів на свою користь можуть не тільки виробники, а також представники ритейлу та провайдери послуг для дітей: медичні заклади, дитячі центри розвитку та дозвілля, школи іноземних мов, організатори дитячих свят та заходів тощо.

Дуже важливо, що MGA Entertainment виділили Україну як окремий ринок, не віддали її “причепом” міжнародним агенціям, а обрали локальних представників. Я вдячний за довіру і тішусь, що саме Art Nation Agency були обрані офіційним агентом міжнародних брендів MGA. Для нас відкриваються нові можливості, але водночас і з'являється велика відповідальність за бренди на локальному рівні. Ми будемо робити усе можливе, аби перевершити очікування MGA. Зараз ми обираємо надійних та перспективних партнерів у різних категоріях. Ведемо переговори з лідерами FMCG-ринку. Попри кризу, спостерігаємо великий попит на колаборацію з брендом L.O.L. Surprise!, адже це дає можливість компаніям швидко реанімувати свої продажі”, — говорить Альберт Саргсян, Head of Licensing компанії Art Nation Agency.

Для ілюстрації рівня популярності брендів MGA Entertainment, іграшки та ляльки L.O.L. Surprise! завоювали лідерство у більше ніж 70 країнах світу, а YouTube-канал L.O.L. Surprise! вже має понад 1,3 мільйони підписників. В Україні ці ляльки — одні з найпопулярніших серед дівчат.  

Діти в усьому світі люблять ліцензійні продукти MGAE: колекційні набори, іграшки, лайфстайл товари. Ми сповнені енергією від інтересу та потенціалу  для розширення всіх наших брендів в Україні. Ми дуже раді, що працюємо з Art Nation Agency. Це значною мірою сприятиме нашій глобальній програмі ліцензування та феноменальному успіху брендів”, — коментує Сандрін Де Распіде, генеральна директорка глобального ліцензування та міжнародних продажів MGA Entertainment.

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода
Effie