Art Nation Loyalty експортувала українську екоакцію Joykis на міжнародний ринок

Креативна команда Art Nation Loyalty створила екологічну акцію лояльності Joykis, якою зацікавились іноземні партнери. Навесні компанія експортувала український продукт на міжнародний ринок.

Коментарі 1147
Ідея Art Nation Loyalty про те, що прищеплення правильних екозвичок у дітей може бути цікавим та невимушеним, відгукнулась закордонним ритейлерам. 

Як екоакція стала міжнародною 

Joykis – це екологічна акція лояльності, яка вже добре знайома українському споживачу. Минулого року більше 10 регіональних лідерів українського рітейлу провели два сезони акції у своїх мережах. Тисячі дітей України отримали корисні знання щодо піклування про планету, сортування сміття та захист природи. 

А тепер ці знання стануть доступними й для дітей Узбекистану. 
 video
Партнером Art Nation Loyalty став лідер узбецького рітейлу Korzinka. Українська акція представлена в усіх магазинах мережі, а їх більше 100 на території усієї країни. 

«Ігрові механіки знаходять великий відгук у споживачів, підвищують лояльність до бренду та безпосередньо впливають на операційні показники магазинів. Запустивши новий проект Joykis, ми стали першопрохідниками в Узбекистані у запуску акції, що сфокусована на екології. 

Мене тішить можливість розвивати узбецький рітейл через такий цікавий напрямок, як гейміфікація. Ми позиціонуємо Korzinka як «маркет радощів», що проявляється в емоційному спілкуванні з нашими клієнтами. Вірю, що такі проекти по-справжньому можуть допомогти сформувати у підростаючого покоління гідне ставлення до навколишнього світу. Joykis дозволяє зробити це у простій та цікавій формі», – каже засновник мережі супермаркетів Korzinka Зафар Хашимов. 

Для Art Nation Loyalty завжди було важливо створювати акції лояльності, в яких є навчальна складова. Так, у книгах із доповненою реальністю за допомогою сучасних технологій компанія повертала любов дітей до читання класичних паперових книг, а в новому проекті Joykis доносить думку щодо важливості збереження екології земної кулі.

В Україні учасниками програми стали понад 350 000 дітей. В Art Nation Loyalty розраховують на схожі результати і в Узбекистані, адже чисельність населення цієї країни можна порівняти з чисельністю населення в Україні до початку військових дій.

У чому сенс акції та для кого вона

Акція буде цікава дітям від 3 до 10 років і батькам, які хочуть сформувати у них шанобливе ставлення до навколишнього світу та екології. Art Nation Loyalty спільно з Korzinka хочуть пояснити дітям, що природні ресурси не безмежні, бо яким повітрям вони дихають, у якій воді плавають, на якому галявині відпочивають – залежить тільки від них.

Joykis дозволяє донести все це у простій та цікавій формі. 

Хто такі Joykis 

За задумом, Joykis – це 24 невидимі супергерої, які дбають про чистоту нашої планети. Картки з ними і збиратиме дитина. 

На кожній картці є QR-код, який дозволить оживити персонажа у додатку Joykis: Grand Tour. Через чотири різні гри в одному додатку дитина збиратиме сміття і перероблятиме його в біопаливо для свого транспорту. Так діти зможуть наочно зрозуміти, що сміття – це не відходи, а ресурс. 

Екопроект присвятили екологічним цілям розвитку планети, які ООН ухвалила у 2000 році. Акція вирішує 6 із 17 цілей ООН. 
Щодо планів Art Nation Loyalty на майбутній рік 

«Війна вплинула на роботу більшості українських компаній. Представники креативної інудстрії, на жаль, не стали виключенням. Але українці завжди були вигадливими, сильними та незламними, тому ми в Art Nation Loyalty також не збираємось зупинятися. Сьогодні, як ніколи, кожен повинен робити те, що вміє найкраще. Ми плануємо створити низку цікавих і корисних кампаній, запускати нові проекти, а також експортувати свої ідеї по всьому світу», – розповів генеральний продюсер компанії Едуард Ахрамович.
За матеріалами https://rau.ua/
Обговорити з іншими читачами:
Погода