“Дмитрук” - компанія, відома своїм флагманським продуктом KABANOSY. Надихнувшись дизайнерськими супермаркетами “Сільпо”, команда вирішила інтегруватись в незвичайні локації максимально гармонійно. Тож, у квітні в декількох супермаркетах “Сільпо” з’явилось торгове обладнання у вигляді арт-об’єктів: дерева у “Всесвіті Мавки”, дошки з вказівниками у “Вестерні”, гігантської пачки в “Поп-арті” та стилізованої стійки в “Стімпанку”.
"Ми захоплюємось підходом, з яким “Сільпо” підходить до відкриття кожної нової дизайнерської локації. Нам закортіло спробувати також піти трішки далі звичного партнерства, де є просто ритейлер та постачальник, та стати частиною загального концепту. Щодо естетики - ми приклали максимум зусиль, аби наші арт-об’єкти не випадали з основної картини, а навпаки органічно доповнювали її.
Ми знаємо, що сьогодні споживачам нецікаво просто купувати продукт: вони уважно вивчають склад, звертають увагу на клейми, привабливий дизайн сприймають як повагу до себе, цінують, коли виробник “заморочується”. Тож ми були певні, що проєкт з арт-об’єктами стане не лише органічною деталлю на локаціях, а й не залишиться непоміченим серед відвідувачів супермаркетів.
Процес створення кожного з ексклюзивних об’єктів складався з вивчення концепту локації, креативу, ескізування, пошуку партнерів-підрядників та нетерплячого очікування на результат. Усі чотири супермаркети, з яких ми почали проєкт, є уособленнями різних епох та світів, до кожної з локацій були свої чіткі вимоги. У випадку з деревом для “Мавки” та вказівників для “Вестерну” задача була максимально наблизити стійку до реально існуючих об’єктів. У “Вестерні” використані реальна ковбойська атрибутика, чоботи, капелюх, батіг; у “Мавці” - кору дерева з мохом практично неможливо відрізнити від реального. У “Поп-арті” та та “Стімпанку” ми віддали шану стилю та створили стійки за всіма канонами цих мистецьких напрямів.
Ідея тематичних супермаркетів – це та супер ідея, до якої ми хочемо бути дотичними. Сьогодні ми в процесі подальшого створення наступних арт-об’єктів для концептуальних «Сільпо», тож вже незабаром унікальні стійки з продуктом з’являтимуться у інших магазинах мережі. Щоразу це виклик та унікальний досвід, який дозволяє нам ширше поглянути на відносини між ритейлером та брендом та перетворити співпрацю на незвичайно ресурсну взаємодію", - розповідають у компанії.