ArtFashion експозиція як споглядальний BTL для брендів у ТРК «Проспект»

У ТРК «Проспект» презентували експозицію «ArtFashion: від 20-х до 20-х», що демонструє лінію розвитку моди впродовж сторіччя.

Комментарии 1136

Сукні, головні убори, чоловічі костюми, взуття, дитячі іграшки, сумки та аксесуари – на 8 стендах показано, як змінювались стиль та тренди з 1920-х років і до сьогодення на прикладі раритетних картин і світлин, а також сучасних образів від відомих брендів.

«Ідея виставки – запропонувати гостям ТРЦ інноваційно-гуманітарний спосіб естетичного споглядання, який  налаштовує на особливий настрій та бажання долучатись до прекрасного. Водночас, це інструмент продуктплейсменту для брендів-партнерів та підвищення трафіку відвідуваності. Адже завдяки комунікаційній підтримці та експресивно-підібраному контенту збільшується сила тяжіння  аудиторій до ТРК «Проспект», - прокоментувала Олена Обухівська,  директорка з комунікацій Arricano.

«Проєкт ArtFashion: від 20-х до 20-х» для мене є особистим, адже у ньому ми продовжуємо досліджувати розвиток моди в Україні. Минулого року ми провели «Циклічність моди» і найшли аргументи, завдяки чому вона повторюється на прикладі світлин із сімейного фотоархіву. На стендах було і фото моєї мами. Завдяки персоналізованим комунікаціям симпатії, залучення та фідбеки про проєкт та ТРК «Проспект» як комфортний соціальний простір, суттєво зростають», - переконана Анна Чуботіна, СЕО Arricano.

Виставка охоплює сміливі та небанальні іміджі нерозтиражованих в Інтернеті робіт про індустрію моди, відображаючи різні стилі, техніки та епохи. Використання живопису та світлин теж невипадкове, адже останнім часом фото ввійшло в авангард мистецтво.

Бренд-партнери проєкту – «Будинок іграшок», Intertop, VOVK, Parfois, Arber, Camel Active, bags ect.

«Ми з радістю взяли участь у даному проєкті, адже на прикладі дитячих іграшок ми бачимо трендах певних ретроспектив. У «Будинку іграшок» ми робимо все для того, щоб в Україні можна було гарантовано найти та придбати іграшки, якими граються діти у всьому світі. На виставці ми представили наші найпопулярніші ляльки LOL та конструктори LEGO Super Mario», - запевнила Тетяна Лахтадир, директорка із розвитку «Будинок іграшок».

«Особисто я також відвідала «ArtFashion: від 20-х до 20-х» - красиво, вишукано, естетично. Це цікавий інструмент для колаборації та прояву брендів, які об’єднані в єдину концепцію, щоб привернути увагу цільових аудиторій», - поділилась враженнями Євгенія Бабаєць, редакторка sostav.ua.

Організаційне супроводження здійснила креативна агенція Ad.A Agency.

За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Effie
Погода