ARX – срібний призер Effie Awards, найпрестижнішої нагороди в галузі маркетингових комунікацій

Оголошено переможців Effie Awards, найпрестижнішої нагороди в галузі маркетингових комунікацій!

Комментарии 2541

Страхова компанія ARX стала срібним призером премії! ARX - єдина серед страхових компаній, яка увійшла спочатку до шорт-листу, а потім й до кола переможців.

Нагороду отримала рекламна компанія  ARX «Телематика у автострахуванні: як керувати авто безпечно та заощадити на страхуванні». Кампанія просувала телематичний продукт “Автоцивілку Смарт”, основною перевагою якого є спеціальний додаток “Смарт Драйв”, використовуючи який водій може покращити свою манеру водіння та отримати знижку. Додаток можна завантажувати окремо від продукту, навіть без купівлі полісу, просто для перевірки своїх водійських навичок. Сам продукт “Автоцивілка Смарт” можна також придбати онлайн, що є великою перевагою під час пандемії. Основний канал комунікації РА був діджитал.

Також ARX отримала спеціальну нагороду «The most effective digital development 21» від Digital Developers Committee (створений у 2016 Всеукраїнською рекламною коаліцією) за розробку мобільного додатку Smart Drive. Комітет уважно вивчив, як працює додаток, та одностайно проголосував, що це інноваційний та ефективний продукт.

Нона Рижа, директорка з маркетингу та комунікацій страхової компанії ARX відзначає: “Ми дуже схвильовані та горді водночас! Наш продукт “Автоцивілка Смарт “ дійсно інноваційний,  він працює за принципом “сплачуй, як водиш”,  використовуючи мобільний додаток. Саме за такими продуктами майбутнє.  Але для нас велику цінність має і його соціальна складова: додаток Smart Drive допомагає  усім поліпшити водійські навички. Водіння без ризику сприяє поліпшенню ситуації на дорогах, менше ДТП, відповідно, менше ризику життю та здоров’ю людей.  У цьому продукті ми вдало об’єднали бізнес та соціальну відповідальність, і дуже раді, що журі обрало нас. Наш продукт “Автоцивілка Смарт” сучасний та безпечний, він повністю відповідає нашому слогану “Живи на повну — ARX з тобою” . Ми вдячні усім — і суддям, і нашим клієнтам, які нам довіряють.”

Нагадаємо, що цього року конкурсна програма Effie Awards включала 77 категорій. Всього було подано біля 500 заявок, до фіналу пройшли 156 заявок у 49 категоріях.  Більше 240 фахівців рекламно-комунікаційної індустрії увійшли до складу журі Effie Awards Ukraine 2021.

Effie Awards – найпрестижніша нагорода в світі в галузі маркетингових комунікацій, яку отримують за головне досягнення в сфері – ефективність. Організатором Effie Awards Ukraine є Всеукраїнська рекламна коаліція, яка в 2005 році отримала ексклюзивне право на проведення премії в Україні, і в 2021 році провела її в 16 раз поспіль.

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода