Асоціація рітейлерів України провела ребрендинг

Креативне бюро ПЛАЙ оновило дизайн Асоціації рітейлерів України (Retail Association of Ukraine – RAU)

Комментарии 1178

Українська асоціація рітейлерів - всеукраїнське незалежне об'єднання гравців роздрібної торгівлі та компаній, пов'язаних з рітейлом, ініціатори якої розвивають ринок шляхом партнерства і допомагають рітейлерам адаптуватися до нього.

«Асоціація успішно функціонує в Україні вже протягом семи років. Весь цей значний термін у нас був лише один початковий віжуал, який довгий час залишався недоторканим. Однак зі зростанням Асоціації виникла потреба в оновленні старого дизайну. Кожен день наш сайт читають тисячі людей. Щороку ми проводимо чотири великих івенти. Для нас важливо, щоб ми запам'ятовувалися не тільки якісними аналітичними матеріалами, але й візуально. Особливо це стосується івентів. Всі вони різні, але водночас їх щось об'єднує, адже вони виходять з-під одного крила. В нашій назві на першому місці слово український, проте ми давно вийшли на міжнародний рівень. Треба виглядати відповідно, але все-таки пам'ятати своє коріння. ", - розповідає про причини ребредингу генеральный директор Retail Association of Ukraine Оксана Приходько.

Тим, що відбувалося за лаштунками процесу ребрендингу поділилися Радана Ренко та Катерина Решетняк, співзасновниці креативного бюро PLAI:

"Перше, що ми точно знали з самого початку - повинна залишитись спадкоємність. Коли бренду вже далеко не один рік, відмовлятися від заробленої впізнаваності буде вкрай необачно, якщо тільки він, бренд, не хоче змінити суть. Тут же сенси не змінюються. Асоціація залишається тим же майданчиком для обміну досвідом та розвитку ринку українського рітейлу. Так і запишемо: залишити, але освіжити.

Друге, що виходить з самої ж назви, це приналежність. Асоціація українська, працює в Україні і для українців. Тому для нас в майбутньому віжуалі було важливо зберегти і підкреслити цю національну ідентичність."

В результаті було прийнято рішення в основі нової айдентики зберегти ромб - національний символ і один з найбільш поширених елементів орнаменту української вишиванки. У цьому символі якнайкраще відображаються завдання Асоціації: процвітання та охоплення українського ринку. Логотип став більш зібраним і чистим від декоративних елементів. Ось як це виглядає:

Незважаючи на мінімалістичний вигляд, логотип складається з маленьких деталей, головна з яких криється в концепті та ідеї важливості зв'язків. У площині логотипу безліч точок, на яких зупиняється око і які можна з'єднати один з одним прямою. Це і є зв'язок. Присутність безлічі кутів говорить про націленість на кінцевий результат, на завершення, а не блукання. На відміну від попереднього логотипу, елементи зійшлися разом і розміщені щільніше, що означає єдність. У центрі логотипу знаходиться місія Асоціації, а всі інші - об'єднані навколо неї.

Як ви вже помітили, колір ми залишили колишнім - жовтим. Він уже став для Асоціації традиційним: впадає в очі і навіює спогади про елементи національної символіки (прапор, пшениця, пасіка). Корекція не потрібна.

А як же бути з івентами? Ми про них не забули. Тепер всі вони об'єднані під єдиним логотипом, але різняться за кольором. Він індивідуальний для кожного. Не залишили без уваги й фірмові анімації. Кожен івент отримав свою власну: таку, яка всього лише за пару секунд розкриває його суть. Ви точно впізнаєте свій улюблений івент.

Тож не будемо відволікати від перегляду віжуалу. Бажаємо читачам міцних зв'язків і процвітання. Побачимося в RAU!

 video
За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Effie
Погода