Атака Ботів: LEAD9 рекомендує використовувати у промо-акціях Telegram та Viber боти замість SMS

Це ефективніше та дешевше

Комментарии 1227

У LEAD9 наголошують, що сьогодні чат-боти лідирують, адже цьому сприяє геометричний ріст популярності месенджерів: 99% українців віком 24-34 користуються Viber — тобто він уже став навіть популярнішим за SMS!

«І це не дивно, оскільки сьогодні у месенджерах можна не тільки відправляти текст, зображення та відео, але й платити за товари та послуги. Цей тренд залишиться з нами, а можливості месенджерів будуть тільки розширюватися. Уже сьогодні в них можна робити повноцінні промо товарів та послуг, без залучення інших інструментів!» — кажуть в LEAD9.

Як обрати саме ваш чат-бот? «Досліджуйте вашу аудиторію та шукайте її в найбільш природному для неї середовищі: Viber, Facebook Messenger та/або Telegram. Процес комунікації з брендом має бути максимально комфортним для обох сторін. Крім того чат-бот — це постійно діючий канал для комунікації зі споживачем. Не обмежуйтеся промо — підтримуйте інтерес до бренду і після промо-кампанії, надсилайте останні новини та анонси безпосередньо зацікавленим користувачам», — радять мобільні маркетологи. 

За словами LEAD9, написання чат-боту дешевше та швидше ніж розробка промо-сайту та не набагато дорожче за SMS, донедавна найпопулярніший канал комунікації. «Бот надає ряд переваг в порівнянні з SMS: безкоштовна участь (вартість відправки 1 SMS становить 1 грн з усіма податками), та, як ми вже зазначили вище, він може бути постійним майданчиком для спілкування з користувачами», — кажуть фахівці.

«Середня  вартість розробки бота стартує від $1 тис. в залежності від функціоналу та основних задач, але, безперечно, воно того варте», — резюмують в LEAD9. Водночас, запуск SMS промо коштуватиме в декілька разів дорожче.

Українське агентство мобільного маркетингу LEAD9 спеціалізується на: організації та технічному супроводі багатомільйонних промо-акцій з розіграшами цінних і заохочувальних призів, розробці чат-ботів і додатків для таких мас-маркет брендів як Coca-Cola, Nestlé, Перша Приватна Броварня, P&G, Райффайзен Банк Аваль, Ferrero. Нещодавно компанія оголосила про запуск нової спеціалізованої послуги діджітал-трейдмаркетингу для комерційних відділів торгових марок та HR-департаментів.

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода