Українська аудиторія Facebook та Instagram з липня 2020-го зросла на 1 млн кожна – до 16 та 14 млн відповідно. Кількість користувачів Facebook Messenger збільшилась на 800 тисяч – до 10 млн. А за допомогою рекламних інструментів Facebook тепер можна охопити на 1 млн користувачів більше, тобто 22 млн.
Жителі майже усіх областей України віддають перевагу Facebook. Винятком є три регіони: Харківська область, де Instagram має проникнення 38% проти 35% у Facebook, Одеська (42% та 41% відповідно) та Запорізька (36% та 35% відповідно). Facebook найпопулярніший у Київській (57%), Львівській (48%) та Дніпропетровській (48%) областях. Найнижче проникнення – у Кіровоградській (34%).
Найвище проникнення Instagram – у Київській (51%), Одеській (42%) та Дніпропетровській (41%) областях. Найменш популярною соцмережа є у Кіровоградській області (26%).
У більшості обласних центрів Instagram випередив Facebook за динамікою приросту. Спад проникнення Instagram відбувся у двох містах – Вінниці (-2,7%) та Полтаві (-3%). Натомість частка користувачів Facebook зменшилася у 6 обласних центрах (найбільший спад – понад 10% у Вінниці).
Instagram випереджає Facebook за часткою користувачів серед українців до 29 років. При чому серед 18-23-річних та 25-26-річних рівень проникнення перевищує показник 100%. Це можна пояснити тим, що у молодих користувачів можуть бути декілька акаунтів у соцмережі чи наявність фейкових сторінок.
Обидві соцмережі продемонстрували зростання кількості користувачів у більшості вікових груп за останні пів року. Найбільший спад користувачів Facebook та Instagram зафіксовано серед 19-річних (понад 50 тис.). Facebook випереджає Instagram за збільшенням кількості користувачів у вікових групах 37-38 років та 52+ років.